کد خبر : 10103

کل کل دوباره کی روش با مربیان کروات این بار از کلمبیا

کل کل دوباره کی روش با مربیان کروات این بار از کلمبیا

نیکو کواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ، پاسخ مصاحبه کارلوس کی روش در کسوت مربیگری تیم ملی کلمبیا را داد.

کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی کشورمان که به تازگی هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده گرفته است در مصاحبه خود به وضعیت خامس رودریگز ستاره تیم جدیدش و باشگاه بایرن مونیخ اشاره و بازی کردن ثابت وی در ترکیب بایرن مونیخ را موضوعی مهم قلمداد کرد و گفت که او باید برای بهتر جا افتادن در تیم ملی، در باشگاهش به طور ثابت بازی کند.

نیکو کواچ سرمربی کروات بایرن مونیخ نیز در پاسخ به این مصاحبه کی روش گفت: زمانی که شرایط خامس مناسب باشد،  بازی می کند. او در دیدار برابر هرتابرلین در ترکیب اصلی بایرن مونیخ قرار گرفت و نمایش فوق العاده ای هم ارائه داد، از نظر من این بهترین استدلال برای انتخاب خامس در ترکیب است و هر زمان اینطور آماده باشد در ترکیب قرار می گیرد.

البته طبق شنیده ها خامس رودریگز از شرایطش در بایرن راضی نیست و رابطه صمیمانه ای هم با کواچ ندارد و به دنبال ترک مونیخ در تابستان است. همین موضوع باعث شد تا کی روش از وضعیت ستاره و معروف ترین بازیکن تیمش ابراز نگرانی کند و این مصاحبه را انجام دهد.

کی روش در زمان حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران، بارها با برانکو سرمربی کروات پرسپولیس دچار چالش و اختلاف سلیقه شده بود و باید دید در زمان حضورش در کلمبیا نیز با یک مربی کروات دیگر این بار بر سر خامس رودریگز دچار چالش های بیشتر می شود یا مصاحبه های این دو مربی درباره این بازیکن ادامه پیدا نمی کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها