کد خبر : 10050

بیرانوند در نقش مهاجم!

بیرانوند در نقش مهاجم!

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس که پس از پایان بازی پدیده با شجاع خلیل زاده شوخی می کرد، در تمرین هم به مهاجم تیمش تبدیل شد تا نشاط حداکثری را بر اردوی سرخ ها حاکم کند.

گلر لرستانی تیم پرسپولیس که پس از جام جهانی به فرم فوق العاده رسیده و در لیگ قهرمانان، لیگ خلیج فارس و جام حذفی با پیراهن پرسپولیس و جام ملت ها با پیراهن تیم ملی توانسته بدرخشد، حالا پس از ناکامی در ترانسفر به فوتبال اروپا امیدوار است به یک رکورد ویژه در بین دروازه بان های ایرانی برسد.

تاکنون هیچ گلر ایرانی نتوانسته سه سال پی در پی فاتح لیگ برتر شود و حالا علیرضا بیرانوند فرصت دارد با گذر از رکورد مهدی رحمتی که دو بار پیاپی قهرمان لیگ شده، به این رکورد نیز برسد.

او در تمرینات تیم پرسپولیس هم عملکرد بسیار خوبی دارد و خود را به عنوان گلر شماره یک تیم باشگاهی و ملی اش اثبات کرده است. در شرایطی که گمان می رفت برانکو، برای دومین بازی متوالی از رادوشوویچ استفاده کند، اما سرمربی سرخ ها باتوجه به آمادگی علی بیرو در تمرینات او را فیکس کرد و بیرانوند نیز به خوبی پاسخ اعتماد پروفسور را داد.

در جلسه تمرینی امروز (پنج شنبه) تیم پرسپولیس، علیرضا بیرانوند سنگر سرخ ها را رها کرد و جلو آمد تا به عنوان مهاجم در ترکیب تیمش به میدان برود. در روزی که کریم باقری هم پا به پای شاگردان برانکو مشغول تمرین بود، بیرانوند ۱۹۵ سانتی متری در خط حمله حضور یافت تا پرسپولیس علاوه بر ماریو بودیمیر یک مهاجم دو متری دیگر را هم داشته باشد! حضور بیرانوند در خط حمله در حالی رقم خورد که او همواره با کار با پای بسیار خوبش و همچنین شروع مجددهای بی نظیرش، در فرآیند بازیسازی نیز شرکت می کند.

در طول همین بازی درون تیمی، گلر پرسپولیس که شوخ طبعی بسیار زیادی دارد، با هم بازیانش به شوخی و خنده پرداخت و باعث شد تا اولین تمرین سرخ ها پس از بازگشت به صدر، با نشاط حداکثری دنبال شود. لحظاتی پس از سوت پایان بازی با پدیده، زمانی که او در مقابل خبرنگاران مشغول صحبت بود، همزمان با شجاع خلیل زاده و دیگر هم بازیانش شوخی می کرد و سعی داشت تا شکل همیشگی اش را بازهم نمایان کند!

اکنون ۱۴ بازی لیگ برتری دیگر باقی مانده و در کنار تمام دروازه بان های ایرانی که توانایی بالایی دارند، بیرانوند رکورد خود را به عنوان بزرگترین رقیبش می بیند. فصل گذشته او با پرسپولیس نتوانست آمار کمتر از ۱۰ گل خورده در یک فصل از لیگ را ثبت کند و حالا برای دستیابی به این آمار از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع:پارس فوتبال

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها