کد خبر : 77599

خودرو ریرا با 2 موتور عرضه می شود | مشخصات فنی خودرو ریرا ایران خودرو

خودرو ریرا با 2 موتور عرضه می شود | مشخصات فنی خودرو ریرا ایران خودرو

مشخصات فنی خودرو ریرا ایران خودرو قرار است بر دو گونه باشد.

به گزارش خودروتک، ایران خودرو به زودی خودرو ریرا را که اولین کراس اوور بومی این شرکت به حساب می آید معرفی خواهد کرد. خودرو ریرا دارای پلتفرم مشترک با خودرو تارا است و در نهایت هر دو آنها زیر مجموعه پلتفرم PF1 شرکت پژو-سیتروئن قرار می گیرند. برخی شنیده ها حاکی از آن است که خودرو ریرا به دلیل آنکه نمونه اولیه است و محصول نهایی نیست به صورت خصوصی برای وزیر صمت رونمایی می شود.

مشخصات فنی موتور خودرو ریرا

نمونه اولیه خودرو کراس اوور ریرا قرار است با موتور TU5P یا همان تیوفایو پلاس ایران ایران خودرو به تولید برسد که 113 اسب بخار قدرت و 144 نیوتن متر گشتاور دارد. خودرو ریرا ظاهرا قرار است با یک موتور قویتر هم در نسخه فول آپشن به بازار عرضه شود. در این نسخه از خودرو ریرا از موتور TC7 پلاس استفاده می شود که 1650 سی سی بوده و به توربوشارژر مجهز است. موتور TC7 پلاس ریرا می تواند 168 اسب بخار قدرت و 245 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

گیربکس خودرو ریرا

تاکنون چیزی در خصوص عرضه خودرو ریرا با گیربکس دستی به گوش نرسیده است. احتمال زیاد هم نسخه استاندارد و هم نسخه فول آپشن با گیربکس 6 دنده اتومات تولید شوند. هر چند برای موتور 113 اسب بخاری TU5P قطعا عملکرد خودرو با گیربکس دستی بهتر خواهد بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها