کد خبر : 3884

مشخصات فنی و آپشن/ آمیکو آسنا

مشخصات فنی و آپشن/ آمیکو آسنا

پیکاپ آسنا یک پیکاپ غول‌پیکر تمام‌عیار است که از چندی پیش تاکنون در خیابان‌های کشورمان خودنمایی می‌کند. این خودرو از قابلیت‌های بسیار زیادی برخوردار است که باعث می‌شود بهترین گزینه برای کسانی باشد که در جستجوی یک پیکاپ قدرتمند برای سفرهای آفرود خود هستند.

به گزارش خودروتک، وانت پیکاپ آسنا محصول کمپانی چینی Huanghai است که در بازار چین با نام N2 عرضه می شود. این کمپانی مانند آمیکو در ساخت خودروهای تجاری نظیر اتوبوس ،کامیون و کامیونت تبحر دارد .این شرکت در سال 1951 فعالیت خود را آغاز کرده و چند سالی است که پا به عرصه تولید وانت بار هم نهاده است.

محصولات این شرکت آنچنان که باید در چین معتبر و پر فروش نیستند اما طراحی ظاهری محصولات این شرکت به شدت به محصولات آمریکایی و ژاپنی نزدیک است و همین امر باعث گردیده که به سرعت بتواند بین دوستدارن این گونه خودروها محبوب گردد. شرکت آمیکو قصد دارد  Huanghai N2 دو کابین را با برند آمیکو و با نام آسنا در بازار ایران عرضه کند.

خودرو

نام خودرو

پیکاپ آمیکو آسنا

کشور سازنده

ایران

سال (طراحی)

2017

پیکاپ آمیکو آسنا را بیشتر بشناسید

پیکاپ آمیکو آسنا با نام اصلی Huanghai DD1032K که توسط شرکت آمیکو در نسخه‌های تک کابین موسوم به آراز و دو کابین موسوم به آسنا عرضه می‌شود، تلاشی از این شرکت جهت پر کردن خلأ بازار در بحث خودروهای تجاری 4x4 محسوب می‌شود. شرکت آمیکو پیش از این نیز تجربه فعالیت در بحث خودروهای سنگین و نیمه سنگین را داشته است و پیکاپ آمیکو آسنا اولین تجربه این شرکت برای حضور در بازار خودروهای غیرسنگین است.

مشخصات فنی

موتور

4 سیلندر 16 سوپاپه

حجم موتور

2378 سی‌سی

حداکثر قدرت

143 اسب‌بخار در 0 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور

200 نیوتن متر در 0 دور در دقیقه

جعبه‌دنده

5+1 دنده دستی

شتاب 0 تا 100

-

حداکثر سرعت

130 کیلومتر در ساعت

وزن

1880 کیلوگرم

اندازه (میلی‌متر)

5560 طول - 1840 عرض - 1840 ارتفاع

فاصله بین دو محور

3405 میلی‌متر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر

-

مصرف سوخت خارج از شهر

-

مصرف سوخت ترکیبی

10.7 لیتر در هر صد کیلومتر

حجم باک

-

استاندارد آلایندگی

یورو 5

میزان تولید CO2

-

استاندارد امنیت

-

تجهیزات و امکانات

ترمز و پایداری

ABS - EBD

کیسه هوا

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو

سیستم صوتی

صفحه‌نمایش 7 اینچی لمسی و بلوتوث و پورت USB

دیگر تجهیزات

(GPS) مسیریاب مجهز به نقشه کامل ایران - چراغ‌های نور روز - صندلی‌های چرمی - درب‌های تقویت‌شده - دوربین عقب - تنظیم برقی نور چراغ‌ها - خروجی 12 ولت مجزا - کنسول وسط

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها