کد خبر : 82287

ثبت نام طرح فروش سایپا تا چه زمانی ادامه دارد؟

ثبت نام طرح فروش سایپا تا چه زمانی ادامه دارد؟

مهلت ثبت‌نام در طرح پیش فروش سایپا تا یکشنبه ۲۵ دی ماه است.

به گزارش خودروتک به نقل از اقتصاد آنلاین،  طرح  فروش سایپا برای متقاضیان عادی از دیروز آغاز شده است. سایپا پس از یک ماه از آخرین پیش فروش خود از پنجشنبه ۲۲ دی ماه پیش‌فروش یکساله چهار محصول سایناS دوگانه‌سوز، کوییک R اتوماتیک، کویک‌ R مدل GX  و کوییک مدل GX را آغاز کرده‌ است.

موعد تحویل هر چهار خودرو شهریور الی بهمن ماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

مهلت ثبت‌نام و پیش‌ثبت‌نام (طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) برای هر دو متقاضی سه روز (تا پایان روز یکشنبه ۲۵ دی ماه) در نظر گرفته شده است.

گفتنی است که در طرح ویژه مادران، پیش‌ثبت‌نام صورت می‌گیرد و پس از تایید مادران حائز شرایط امکان ثبت‌نام (مادران دارای حداقل دو فرزند که فرزند دوم به‌ بعد آن‌ها از تاریخ ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد به‌ دنیا آمده باشد)، امکان ثبت‌نام نهایی فراهم و واریز وجه مسیر خواهد شد.

در این مرحله از پیش فروش محصولات سایپا در ویژه مادران، حداقل سن ۱۸ سال، دارا بودن گواهینامه رانندگی، عدم خرید ۴۸ ماه گذشته برای مادران حائز شرایط لحاظ نخواهد شد.

در طرح ویژه متقاضیان عادی ، محدودیت عدم پلاک انتظامی فعال، حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهی‌نامه معتبر،  عدم خرید طی ۴۸ ماهه گذشته از ایران‌خودرو و سایپا  اعمال می‌شود.

ضمن اینکه در طرح‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هر کد ملی تنها مجاز به ثبت‌نام و خرید یک دستگاه خودرو از یکی از شرکت‌های خودروساز هستند.

فروش سایپا به متقاضیان عادی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها