کد خبر : 81797

فروش فوری وانت آریسان بدون قرعه‌کشی و تنها با یک شرط

فروش فوری وانت آریسان بدون قرعه‌کشی و تنها با یک شرط

گروه صنعتی ایران‌خودرو از ۱۱ صبح امروز (شنبه) طرح فروش آریسان ۲ دوگانه‌سوز (آریسان‌های توسعه‌یافته) را آغاز می‌کند. قیمت این خودروها قطعی، موعد تحویل ۳۰ روزه و خارج از فرآیند قرعه‌کشی است؛ در این مرحله از فروش، تنها شرط ثبت‌نام داشتن گواهی‌نامه معتبر است. البته این طرح تنها برای متقاضیان عادی اجرایی می‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از ایسنا، گروه صنعتی ایران‌خودرو از امروز (شنبه ۱۲ آذر ماه) برای سومین بار فروش وانت آریسان ۲ دوگانه‌سوز را در قالب فروش فوری با قیمت قطعی ۲۸۵ میلیون تومان و موعد تحویل ۳۰ روزه اجرایی کرده است.

این مرحله از فروش آریسان ۲ ها که خارج از فرآیند قرعه‌کشی است، تنها برای متقاضیان عادی عرضه شده است و برخلاف دو مرحله قبل امکان ثبت‌نام برای متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح ویژه مادران وجود ندارد.

متقاضیان از ۱۱ صبح امروز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش این گروه خودروسازی به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. مدت زمان ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت و حداکثر تا روز دوشنبه (۱۴ آذر ماه) در نظر گرفته شده است. 

محدودیت‌های ثبت‌نام تنها شامل داشتن گواهی‌نامه معتبر است و بر این اساس افراد دارای پلاک انتظامی فعال نیز می‌توانند پیش از تکمیل ظرفیت، اقدام به ثبت‌نام کنند.البته که بدیهی است، با هر کدملی تنها امکان ثبت‌نام یک دستگاه خودرو وجود دارد و تلفن همراه فرد ثبت‌نام‌کننده بایستی به‌نام خود متقاضی باشد. 

 

فروش فوری وانت آریسان بدون قرعه‌کشی و تنها با یک شرط

گفتنی است، وانت آریسان۲ ایران‌خودرو دوگانه‌سوز دارای موتور قوی XU۷P-CNG، گیربکس تقویت شده BE، شاسی یک‌پارچه با کابین بار مجزا، زاپاس‌بند زیر کابین بار در انتهای خودرو، مخزن گاز ۷۵ لیتری و باک بنزین ۴۰ لیتری و افزایش شتاب در کنار کاهش مصرف است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها