کد خبر : 81711

شرایط فروش شاسی بلندهای ایران خودرو در بورس اعلام شد | قیمت و شرایط فروش

شرایط فروش شاسی بلندهای ایران خودرو در بورس اعلام شد | قیمت و شرایط فروش

شرایط فروش هایما S۵ و هایما S۷ در بورس ویژه آذر ۱۴۰۱ اعلام شد. ایران خودرو هایما اس ۵ و هایما اس ۷ را از ۷ آذر ۱۴۰۱ در بورس کالا عرضه می‌کند.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت نیوز، گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد حدود ۹۰۰ دستگاه از محصولات هایما شامل هایما اس ۵ و اس ۷ را از تاریخ ۷ آذر ۱۴۰۱ در بورس کالای ایران عرضه کند.

این خودروها با موعد تحویل ۶ اسفند ۱۴۰۱ (۹۰ روزه) به دست مشتریان خواهند رسید. در ادامه جزئیات شرایط فروش هایما S۵ و هایما S۷ در بورس ویژه آذر ماه را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش شاسی بلندهای ایران خودرو در بورس اعلام شد | قیمت و شرایط فروش

در این طرح هایما اس ۵ با قیمت پایه ۷۰۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، هایما اس ۵ سفارشی با قیمت ۷۲۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ با قیمت ۸۱۰ میلیون تومان و هایما اس ۷ سفارشی نیز با قیمت ۸۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند. مشتریان علاوه بر قیمت پایه خودرو، باید ۱۳ درصد قیمت خودرو را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده و همچنین مبلغ ۴ میلیون و ۲۳۴ هزار تومان را به عنوان سایر هزینه‌ها شامل بیمه و شماره‌گذاری پرداخت کنند.

در این طرح هر کد ملی (خریداران حقیقی) فقط می‌توانند روی یکی از کدهای عرضه شده فرایند ثبت سفارش را انجام دهند. افرادی که در عرضه قبلی توانستند خودرو خریداری کنند در این طرح اجازه ثبت سفارش ندارند. همچنین داشتن شرایط سنی ۱۸ سال تمام به عنوان یکی دیگر از محدودیت‌های این طرح محسوب می‌شود. ضمن این که مشتریان می‌بایست مبلغ معامله در بورس را حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه پرداخت کنند.

علاوه بر این، مشتریان برای ادامه خرید باید به سایت فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کرده و یک پروفایل شخصی را ایجاد و آن را تکمیل کنند. همچنین مشتریان پس از دریافت پیامکی مبنی بر تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی باید یکی از نمایندگی‌های مجاز و بیمه‌گر مورد نظر خود را از سایت انتخاب کرده و وجه هزینه‌ها را نیز واریز کنند.

گفتنی است اگر هزینه‌های این طرح حداکثر تا ۵ روز تقویمی بعد از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) پرداخت نشود، زمان تحویل خودرو به نسبت زمان تاخیر مشتری در واریز وجوه تکمیلی تغییر پیدا می‌کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها