کد خبر : 79917

شرایط فروش کی ام سی J۷ اعلام شد

 شرایط فروش کی ام سی J۷ اعلام شد

شرکت کرمان موتور اولین شرایط فروش رسمی KMC J۷ را با قیمت قطعی اعلام کرد. بر اساس این شرایط فروش امکان خرید نقدی و اقساطی J۷ برای متقاضیان وجود دارد.

به گزارش خودروتک ، قیمت مصوب KMC K۷ توسط کرمان موتور یک میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان اعلام شده است. در صورت خرید نقدی متقاضیان، قیمت خودرو با تخفیف ۶۵ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان لحاظ می شود. همچنین امکان خرید این سدان فست بک با اقساط ۱۸ و ۳۰ ماه هم فراهم است. این طرح فروش از ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ آغاز می شود و تا زمان تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام متقاضیان وجود دارد.

مشخصات و امکانات KMC J۷ کرمان موتور

سدان KMC J۷ به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو TGDi مجهز است که در نسخه بازار ایران، ۱۷۲ اسب بخار را با گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه (WDCT) توان را به چرخ های J۷ منتقل می کند و می تواند در شرایط ایده آل، شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۸ ثانیه ثبت کند.

KMC J۷ به امکاناتی مانند صندلی های برقی جلو، پشتی یک پارچه و اسپرت صندلی های جلو، سقف پانوراما، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، فرمان کمکی برقی، جلو آمپر دیجیتال، ترمز پارک برقی و اتوهلد، فناوری LED چراغ ها، نورپردازی کابین، صندلی برقی راننده، سیستم تصفیه هوای کابین، سنسور نور، سنسور باران، تنظیم حالت رانندگی، درِ صندوق عقب برقی، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، دنده پشت فرمان و… مجهز است.

 
 

شرایط فروش KMC J۷ اعلام شد

شرایط فروش KMC J۷ اعلام شد

شرایط فروش KMC J۷ اعلام شد

شرایط فروش KMC J۷ اعلام شد

اقتصاد آنلاین

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها