کد خبر : 78121

آغاز مزایده خودروهای بدون گارانتی سایپا

آغاز مزایده خودروهای بدون گارانتی سایپا

بر اساس اعلام سایپا،‌ این شرکت از امروز ۷ تیر مزایده عمومی خودروهای بدون گارانتی را آغاز خواهد کرد. این مزایده تا ۱۱ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خودروتک به نقل از اقتصادآنلاین؛ بر اساس اعلام سایپا، این شرکت دومین مزایده عمومی خودروهای بدون گارانتی خود در سال ۱۴۰۱  را از امروز آغاز خواهد کرد. زمان برگزاری مزایده از تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ (ساعت ۰۸:۰۰) لغایت ۱۴۰۱/۰۴/۱۱(ساعت ۱۵:۰۰) از طریق مراجعه به سامانه مزایده الکترونیکی (auc.saipacorp.com) خواهد بود.

هر کد ملی امکان ثبت ۲۰ پیشنهاد قیمت را دارد و امکان بازدید به صورت حضوری از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۱۵:۰۰ در پارکینگ محل استقرار خودروها واقع در کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص کرج - خیابان ۵۲- پارکینگ شیرازی وجود دارد.

سپرده شرکت در مزایده به ازای هر خودرو مبلغ ۴ میلیون تومان است که در زمان ثبت قیمت پیشنهادی می بایست از طریق درگاه موجود در سامانه پرداخت گردد.

نتیجه مزایده روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ساعت ۱۷:۰۰ از طریق مراجعه به پنل کاربری شرکت کنندگان قابل رویت خواهد بود و در صورت برنده شدن در هر کد خودرو برنده می بایست نسبت به تکمیل وجه در کد خودرو برنده شده از تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۴۰۱/۰۴/۱۶ساعت ۱۵:۰۰ اقدام نماید در غیر این صورت سپرده شرکت در مزایده مربوط به آن کد خودرو ضبط می شود.

همچنین در صورت برنده نشدن از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ کدی برای شما پیامک میشود که با ارائه کد و کارت ملی، سپرده شرکت در مزایده از تمامی شعب بانک صادرات قابل دریافت خواهد بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها