کد خبر : 70501

شرایط فروش اقساطی ام وی ام X22 پرو و 3 محصول دیگر

شرایط فروش اقساطی ام وی ام X22 پرو و 3 محصول دیگر

مدیران خودرو طرح جدید فروش اقساطی محصولات ام وی ام را از دوشنبه 8 آذرماه 1400 آغاز کرد.

به گزارش خودروتک ، رقابت مدیران خودرو با کرمان موتور، به مرحله جذاب‌تری رسیده است. بعد از آنکه کرمان موتور، کراس‌اور جدید کی‌ام‌سی K7 را به ایران آورد، مدیران خودرو نیز بلافاصله پای چری تیگو7 جدید را به کشورمان باز کرد . اما جدال این دو خودروساز خصوصی، صرفا در سگمنت کراس‌اورهای جمع و جور نیست و حالا به سگمنت کراس‌اورهای کوچک هم رسیده است؛ فیس‌لیفت جدید ام‌وی‌ام X22 با نام X22 PRO برای رقابت با جک S3 به ایران آمده است.

ام وی ام  ایکس ۲۲ پرو، ۱۰۲ اسب بخار قدرت دارد و ظاهرا، سه اسب بخار ضعیف‌تر از مدل قبلی است اما همراه گشتاور ۱۵۰ نیوتن‌متر و کاهش وزن خالص به میزانی حدود ۲۰ کیلوگرم، شتاب‌گیری بهتری فراهم می‌کند. براساس آزمون‌های انجام شده با مدل جدید، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتربرساعت ۱۴/۵ ثانیه و نهایت سرعت ۱۷۰ کیلومتربرساعت برای ایکس ۲۲ پرو فراهم است. این مدل، وزن خالص ۱۲۲۰ کیلوگرم دارد.

بیشترین تغییرات ظاهری ام وی ام X22 پرو در مقایسه با نسخه پیشین، سهم قسمت جلو اتومبیل شده است و نواحی جانبی و عقبی تغییرات چندانی را تجربه نکرده‌اند. به طور کلی می‌توان گفت که به جز تغییر طرح رینگ‌ها و انتقال چراغ مه شکن به زیر سپر عقب، تفاوت دیگری میان ام وی ام X22 پرو و ام وی ام X22 معمولی نخواهید یافت.

 

طرح فروش اقساطی محصولات MVM - آذر 1400

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها