کد خبر : 65412

زمان فروش فیدلیتی با قیمت قطعی

زمان فروش فیدلیتی با قیمت قطعی

فروش مرحله دوم خودرو فیدلیتی بهمن موتور در روز سه شنبه پنجم مرداد ماه به صورت نقدی و تحویل فوری انجام خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، امیر میرمنصف رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: مرحله دوم فروش فیدلیتی در روز سه شنبه پنجم مرداد ماه به صورت آنلاین و از طریق وبسایت ایرانی کار (bahman.iranecar.com) با قیمت 670 میلیون تومان انجام خواهد شد.

به گفته میرمنصف فیدلیتی مطابق با مرحله نخست فروش، در دو مدل 5 و 7 نفره به صورت نقدی و مانند مرحله اول با قیمت قطعی و موعد تحویل شهریور ماه 1400 عرضه خواهد شد. سطح امکانات و تجهیزات بروز این محصول و همچنین قیمت گذاری مناسب و تحویل فوری آن باعث شده تا این محصول به گزینه ای جذاب و بی رقیب برای مشتریان تبدیل شود.

رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اظهار کرد: فیدلیتی علاوه بر تنوع در تعداد صندلی در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ های 20 اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس سلیقه ی مشتریان محترم عرضه خواهد شد.

میرمنصف ادامه داد: نکته حائز اهمیت در این میان تامین قطعات یدکی و آمادگی ارائه خدمات پس از فروش پیش از عرضه این محصول است. علاوه بر آن می توان به پشتیبانی خدمات گارانتی به مدت پنج سال یا 150 هزار کیلومتر و همچنین ارائه سرویس ادواری رایگان به مدت 1سال یا 20 هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) اشاره کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها