کد خبر : 4987

شرایط فروش جدید جیلی GC6

شرایط فروش جدید جیلی GC6

شرکت خودروسازان بم نماینده محصولات جیلی در ایران، از فروش اقساطی خودروی جیلی GC6 مدل الیت برای نیمه‌ی اول آذر ماه خبر داد.

به گزارش خودروتک، خودروسازان بم که به عنوان نماینده جیلی (Geely) چین در ایران فعالیت می‌کند، شرایط فروش اقساطی سدان سایز متوسط جیلی GC6 مدل الیت را اعلام کرد. این شرکت قیمت مصوب جیلی GC6 را ۱۰۵ میلیون تومان تعیین و اعلام کرده است که ۴۰ میلیون تومان تسهیلات برای خریداران در نظر گرفته خواهد شد. خودروسازان بم در اطلاعیه‌ی خود اعلام کرده است که مبلغ ۶۵ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت از خریداران گرفته می‌شود و اقساط به صورت ۹ فقره چک دوماهه به مبلغ ۵ میلیون و ۱۸ هزار تومان از خریداران دریافت خواهد شد. همچنین دی ماه ۹۷ به عنوان موعد تحویل جیلی GC6 اعلام شده است و خریداران از ۲.۵ درصد جریمه‌ی تاخیر بهره‌مند خواهند شد. مدل این خودروها ۹۷ است و سند وسیله نقلیه نیز تا پایان اتمام اقساط، در رهن شرکت باقی می‌ماند. 

 

قیمت و شرایط فروش سدان جیلی GC6

Geely GC6 / جیلی GC6

نام محصول قیمت نمایندگی (تومان) قیمت بازار آزاد شرایط فروش
سدان جیلی GC6 - مدل الیت ۱۰۵,۰٠٠,٠٠٠   --- پیش پرداخت ۶۵ میلیون تومان، اقساط ۹ فقره چک دوماهه به مبلغ ۵ میلیون و ۱۸ هزار تومان، جریمه تاخیر ۲.۵ درصد، موعد تحویل دی ماه ۹۷

 

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها