کد خبر : 47914

طرح تبدیل 12 محصول ایران خودرو اعلام شد | مرداد 99

طرح تبدیل 12 محصول ایران خودرو اعلام شد | مرداد 99

شرایط تبدیل تعهدات منقضی مرداد ماه ایران خودرو تا پایان مردادماه جاری اعتبار دارد.

به گزارش خودروتک به نقل از دیجیاتو ، این روزها نارضایتی مشتریان از خودروسازان داخلی افزایش یافته و گزارش های منتشره پیرامون خدمات فروش خودرو های سواری و کیفیت خودرو های ساخت داخل، نشان می‌دهد، مشتریان از زمان نام نویسی تا پانزده ماه پس از تحویل خودرو، از ارائه خدمات و همچنین کیفیت خودرو های ساخت داخل رضایت چندانی ندارند. این وضعیت باعث شده تا برخی از مشتریان از تحویل گرفتن خودروهای ثبت نامی خود به کلی نا امید شوند.

افزایش قیمت و عدم تحویل خودروهای پیش فروش شده در ماه‌های اخیر موجب سرگردانی و اعتراض عده زیادی از خریداران شده است. بعضی از این معترضان می‌گویند با وجود تأخیرهای طولانی هنوز موفق به دریافت خودروی ثبت نامی نشده‌اند.

در حال حاضر عمده خریداران خودروهای شرکت ایران خودرو همچنان با تأخیر در تحویل محصولات روبه رو هستند که شرکت در نهایت به آنها وعده تحویل خودرو در ماه های آینده را داده است.

اعلام شرایط تبدیل تعهدات منقضی مرداد ایران خودرو - مرداد 99

شرایط تبدیل تعهدات منقضی مرداد ماه ایران خودرو از عصر روز گذشته فعال شده است و تا پایان مردادماه جاری اعتبار دارد.

براساس این گزارش، شرایط مذکور برای تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

همچنین برای سایر تعهدات منقضی ایران خودرو که در جدول زیر اعلام نشده، به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

یادآور می‌شود که امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو با مراجعه مشتری امکان پذیر نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها