کد خبر : 36845

طرح تبدیل جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد

طرح تبدیل جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد

به اطلاع نمایندگان ایران خودرو می رساند شرایط تبدیل متمرکز ویژه تعهدات منقضی از سـاعت 15 روز یکشـنبه مـورخ 98/11/06 مطابق جدول پیوست ...

به گزارش خودروتک به نقل از ایران جیب ، به اطلاع نمایندگان ایران خودرو می رساند شرایط تبدیل متمرکز ویژه تعهدات منقضی از سـاعت 15 روز یکشـنبه مـورخ 98/11/06 مطابق جدول پیوست اعلام می شود.

لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی بـه مشـتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری :

1 .این بخشنامه جهت تبدیل خودروی قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده است که دعوتنامه آنها منقضی شده و موعد تحویل آنها بعد از اسفند ماه 97 می باشد. قیمت فروش تمام خودروهای قید شده درمقصدتبدیل،براساس آخرین لیست قیمت مصوب جاری بوده و با دستور العمل های جاری قیمت گذاری تعیین می شود.

2 .در خصوص سایر مشتریانی که موعد تحویل آنها از ابتدای سال 97 تا قبل از اسفند 97 بوده است،تمامی شرایط اعلام شده مشابه شرایط جدول این بخشنامه می باشد. ولیکن با توجه به پراکندگی این دسته از مشتریان(از ابتدای 97 تا قبل از اسفند97 ( امکان اعلام برنامه فروش در بخشنامه بدلیل افزایش حجم برنامه فروش ها وجود نداشته است. لذا با اخذ درخواست کتبی و تکمیل فرم تبدیل، ادامه مراحل کار از جمله قیمت گذاری و تعیین مابه التفاوت با ارسال درخواست از سوی نمایندگی در محل این معاونت صورت میپذیرد و سایر مراحل کار در محل نمایندگی قابل اقدام خواهد بود. مجددا" تاکید می شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان پذیرنخواهد بود.

3 .در صورتی که بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه تبدیل متمرکز و پیوسته ضروری تشخیص داده شود، با اطلاع رسانی از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها، اقدام لازم راسا" توسط معاونت بازاریابی و فروش صورت خواهد گرفت.

 

طرح جدید تبدیل محصولات ایران خودرو - 6 بهمن 98

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها