کد خبر : 29863

2خودروی دیگر به طرح پیش فروش ایران خودرو اضافه شد

2خودروی دیگر به طرح پیش فروش ایران خودرو اضافه شد

گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به استقبال مشتریان از برنامه پیش‌فروش مهرماه، در نظر دارد مرحله دوم این طرح را با اضافه شدن دو محصول سمند EF۷ بنزینی و دناپلاس به اجرا بگذارد.

 به گزارش خودروتک به نقل از ایکوپرس، در مرحله دوم پیش فروش عادی مهرماه که با ظرفیت محدود برای متقاضیانی که در مرحله نخست موفق به ثبت‌نام نشدند فعال سازی خواهد شد، سمند EF7 بنزینی با موعد تحویل شهریور 99 و دناپلاس با موعد تحویل مهر99 نیز به فهرست خودروها اضافه شده است.

پژو 207 دستی، پژو206 تیپ دو، پژو405 SLX، پارس سال، پارس LX و سمند ال.ایکس سال بنزینی، دیگر محصولات پیشنهادشده به مشتریان در این طرح است.

سود مشارکت نیز براساس نوع خودرو و زمان تحویل از 15 تا 17 درصد متغیر خواهد بود. سود انصراف نیز 12/5 تا 14 درصد درنظر گرفته شده است.

متقاضیان می‌توانند برای بهره‌مندی از مزایای این طرح، ساعت 11 روز یکشنبه 21 مهرماه از طریق پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

گفتنی است، مشتریان برای پرداخت مبلغ بالاتر از 50 میلیون تومان ضروری است، بعد از دریافت ردیف قرارداد، حداکثر تا پایان وقت اداری دو روز کاری نسبت به پرداخت ماباالتفاوت وجه از طریق لینک میز کار مشتری در سایت فروش ایران خودرو اقدام کنند.

بدیهی است، در صورت عدم اقدام مشتری، قرارداد به صورت خودکار حذف و وجه پرداختی مشتری ظرف حداکثر 20 روز مسترد خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها