کد خبر : 21257

فروش فوری یک محصول جیلی با قیمت قطعی

فروش فوری یک محصول جیلی با قیمت قطعی

خودروسازان بم از اول تیرماه، مرحله جدید فروش جیلی GC6 اکسلنت را با قیمت قطعی آغاز کرده است.

به گزارش خودروتک ، طبق بخشنامه جدید خودروسازان بم، قیمت خودرو معادل 152 میلیون تومان و موعد تحویل نیز 31 روزه اعلام شده است. همچنین جریمه تاخیر در تحویل خودرو معادل 1% خواهد بود.

شرایط فروش خودروسازان بم

  • سند خودرو تا پایان بازپرداخت تسهیلات در رهن شرکت خودروسازان بم است و سند فاکتور فروش خودروها تا پایان تسویه حساب نزد شرکت خودروسازان بم می‌ماند.
  • خریدار موظف است طی تنظیم یک وکالتنامه رسمی در دفترخانه اسناد رسمی، حق هرگونه اقدام قانونی را در صورت عدم ایفای تعهدات خود، به شرکت واگذار کند.
  • خودروها با بیمه بدنه تا پایان دوره تسهیلات بوده و پرداخت هزینه آن برعهده خریدار است.
  • کلیه هزینه‌ها، مالیات تکلیفی، بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش افزوده و سایر هزینه‌هایی که قانون، پرداخت آن را برعهده خریدار و مصرف کننده گذاشته است، بر اساس تعرفه‌های سال 1397 محاسبه شده. بنابراین در صورت تغییر قوانین و نرخ‌ها در زمان صدور دعوتنامه و یا تحویل خودرو، ماب التفاوت آن برعهده خریدار و ملزم به پرداخت آن است.

جدیدترین قیمت جیلی GC6

جدول تغییر قیمت نمایندگی در سال 98

مدل فروردین اردیبهشت خرداد
 
GC6 الیت - - -
GC6 اکسلنت 138 145 152

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است

GC6؛ تولد دوباره جیلی در ایران

جیلی GC6 از پرحاشیه‌ترین مونتاژی‌های چینی در کشورمان است که اواسط زمستان 96 خط تولیدش در کرمان افتتاح شد. این خودرو، که به‌صورت CKD در کارخانه بم خودرو مونتاژ می‌شود، تیراژ ماهیانه 200 دستگاهی دارد و به همین دلیل نیز شانس دیدن مداومش را در خیابان‌ها ندارید!

جیلی GC6 ابتدا در تیپ الیت تحویل مشتریان ایرانی می‌شد تا آنکه در اسفندماه 96 نسخه فیس‌لیفت GC6 با ظاهری جذاب‌تر، به همراه چندین آپشن بیشتر و البته قیمت بالاتر به بازار کشورمان آمد.

جیلی GC6 نیوفیس، که فقط در تیپ جدید اکسلنت فروخته می‌شود، علی‌رغم به‌روزرسانی موفقش، همچنان نیز حریف مهمی برای بسترن B30 بهمن موتور محسوب نمی‌شود. خودروسازان بم در سال 97، عرضه تیپ الیت را به‌صورت محدود، همچنان ادامه داد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها