کد خبر : 18949

برنامه فروش فوری اقساطی امروز سایپا اعلام شد

برنامه فروش فوری اقساطی امروز سایپا اعلام شد

طرح فروش فوری اعتباری محصولات گروه خودروسازی سایپا با هدف عرضه مستقیم خودرو به مصرف‌کنندگان نهایی و مشتریان واقعی در راستای تنظیم بازار از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز می‌شود.

به گزارش خودروتک، این طرح شامل برخی محصولات خانواده پلت‌فرم X۱۰۰ و X۲۰۰ با تسهیلات و بازپرداخت مناسب است که به‌صورت فوری با اعمال محدودیت کد ملی و سنی در اختیار مشتریان محترم قرار خواهد گرفت.

همچنین به منظور حذف واسطه‌ها و سودجویان سند خودرو تا زمان پرداخت آخرین چک و تسویه نهایی، در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند و انتقال احتمالی باید پس از اتمام مدت بازپرداخت تسهیلات صورت پذیرد.

در این طرح تسویه زودتر از موعد برای هیچ‌کدام از خودروها وجود نخواهد داشت.محصولات X۱۰۰ شامل خودروهای خانواده پراید و X۲۰۰ شامل خودروهای تیبا، تیبا ۲، ساینا و کوییک است که طرح جدید فروش تسهیلاتی سایپا به عرضه تعدادی از این محصولات اختصاص دارد.

بر این اساس با برنامه‌ریزی صورت گرفته مشتریان می‌توانند فقط از طریق مراجعه به سایت اینترنتی فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی www.saipagroup.ir نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا با شماره تلفن ۰۹۶۵۵۰ پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود.

13980305145151819175122710

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها