کد خبر : 16746

شرایط فروش محصولات چری با قیمت جدید / اردیبهشت 98

شرایط فروش محصولات چری با قیمت جدید / اردیبهشت 98

شرکت مدیران خودرو، شرایط ویژه فروش محصولات برند چری خود را اعلام کرد، در شرایط جدید که مدت محدودی خواهد بود، تسهیلات ویژه ای برای خریداران این خودروها در نظر گرفته است، لذا علاقمندان با مراجعه به سایت این شرکت می توانند اطلاعات بیشتر را کسب نمایند.

به گزارش خودروتک ، شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان یکی از کارخانه‌های اصلی تولید خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به‌شمار مى ‌آید. این شرکت دارای هفتمین رتبه از نظر تولید خودرو در کشور چین است. چری تیگو، چری آریزو برخی از خودروهای این شرکت است که در ایران توسط مدیران خودرو مونتاژ و به‌ فروش مى رسند.

شرایط فروش چری

در حالی که بسیاری از شرکت های خودرویی و واردکنندگان رسمی در شرایط نا مساعد اقتصادی فروش محصولات خود را متوقف و یا با بهانه های مختلف اعلام تعلیق فعالیت و یا حتی خروج در ماه های آتی را داشته اند، شرکت مدیران خودرو با هدف ایجاد تعادل و عرضه بدون وقفه محصولات خود در بازار اقدام به تنظیم شرایط فروش چری با اقساط بدون بهره کرده است.

شرایط فروش چری با اقساط بدون بهره

این طرح فروش مدیران خودرو داراى پیش پرداخت مناسب، بدون بهره و تحویل فوری است.

شرکت مدیران خودرو، شرایط ویژه فروش محصولات برند چری خود را اعلام نمود، در شرایط جدید که مدت محدودی خواهد بود، تسهیلات ویژه ای برای خریداران این خودروها در نظر گرفته است، لذا علاقمندان با مراجعه به سایت این شرکت می توانند اطلاعات بیشتر را کسب نمایند.

مدیران خودرو شرایط فروش چری به صورت اقساطی را از طریق دو شرکت لیزینگ داخلی خود انجام می دهد که جدول طرح فروش اقساطی این دو شرکت نیز به شرح زیر است. گفتنی است که از حیث مشخصات فنی، سه خودرو آریزو 5 توربو، چری آریزو 6 و چری تیگو 7 با استفاده از پیشرانه 1.5 لیتری توربو نسبت به مدل های اتمسفریک چری آریزو 5 و چری تیگو 5 دارای مزیت هستند. گیربکس نسخه های اتوماتیک سه خودرو آریزو 5، آریزو 6 و تیگو 5 از نوع CVT است و چری تیگو 7 نیز به گیربکس دوبل کلاچ اتوماتیک مجهز است و از این رو پرچمدار محصولات چری از نظر مشخصات فنی و آپشن های رفاهی محسوب می شود.

شرایط فروش چری مدیران خودرو

 

شرایط فروش چری مدیران خودرو

 

شرایط فروش چری مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو اعلام نمود که فروش مدل 98 برخی از خودروهای خود با موعد تحویل فوری را از روز شنبه مورخ 4 اسفند ماه آغاز خواهد نمود.

این طرح با فروش خودروهای تیگو7 جدید و ام وی ام 315 آغاز میگردد، تا به عنوان یک مزیت مناسب برای خریداران قلمداد گردد. اطلاعات بیشتر از طریق سایت شرکت مدیران خودرو و چری در دسترس مشتریان گرامی قرار خواهد گرفت.

 

 

این شرایط شامل تسهیلات و شرایط ویژه ایی به مانند تحویل فوری، تنوع اقساط، بدون بهره ،و همچنین پیش پرداخت 40 % است، شرایط فروش اخیر دارای شرایط متنوعی است.

مدیران خودرو ار فروش اقساطی محصولات ام وی ام با تحویل ۳۰ روزه خبر داد. در این طرح خودروهای ام وی ام 315، ایکس 22 و ایکس 33 فروخته می شود.

همچنین بر اساس اعلام مدیران خودرو مدت زمان بازپرداخت نیز بین 12 تا 48 ماه متغیر خواهد بود.

بر این اساس پیش پرداخت برای خودرو ام وی ام 315 اسپرت اکسلنت 44 میلیون و 205 هزار تومان، برای خودرو ایکس 22 اتوماتیک لوکس 79 میلیون و 290 هزار تومان و برای ایکس 33 اتومات اسپرت 95 میلیون و 670 هزار تومان تعیین شده است.

شرکت مدیران خودرو نماینده رسمی محصولات چری در ایران، طرح جدید فروش فوری محصولات این شرکت ویژه اردیبهشت ماه 98 را آغاز نمود. خودروهای ذکرشده به صورت تحویل فوری است.

قیمت خودروهای ارائه شده در لیست مذکور به تومان می باشد که با توجه به قیمت 3 میلیارد و 930 میلیون تومانی تیگو 7 تیپ IE مدل 98 به نظر می رسد سایت منتشر کننده در بکار گیری تومان به جای ریال اشتباه کرده باشد.

علاقمندان با مراجعه به سایت www.mvmco.ir  و www.cheryco.ir  میتوانند اطلاعات لازم را کسب نمایند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها