کد خبر : 16659

شرایط فروش 2 محصول زامیاد آغاز شد + قیمت جدید

شرایط فروش 2 محصول زامیاد آغاز شد + قیمت جدید

شرکت خودروسازی زامیاد، از 9 اردیبهشت ماه تا تکمیل ظرفیت، پیش فروش نقدی نیسان زامیاد را آغاز کرده است.

به گزارش خودروتک ، طبق بخشنامه ، موعد تحویل خودروهای بنزینی و دوگانه سوز زامیاد در شهریور و مهرماه 98 بوده و سود مشارکت نیز معادل 15% و سود انصراف برابر 12% است.

زامیاد

جدیدترین قیمت رسمی نیسان زامیاد

 
مدل فروردین
وانت نیسان NE6 بنزینی 67.5
وانت نیسان NE6 دوگانه سوز 69.5
وانت پادرا PE6 انژکتوری 76.5
ریچ دوکابین - دو دیفرانسیل 147.7

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

بهبودهای یک دهه اخیر

نیسان آبی دیگر برای همه ما شناخته شده است؛ پیکاپی فوق‌العاده جان سخت که بی‌بهره از ساده‌ترین امکانات است و بدنه‌ای جعبه‌ای و ایمنی بسیار ضعیفی دارد. نیسان آبی متولد دهه 70 میلادی و در واقع سومین نسل نیسان جونیور (سری 140) است. تولید این پیکاپ ژاپنی در ایران هم‌زمان با برخی بازارهای جهانی بود و از ابتدای دهه 50 شمسی نیز اولین نسخه‌های مونتاژی آن از کارخانه زامیاد بیرون آمد. در اواسط دهه 60 شمسی خط تولید آن به سایپا واگذار شد و سایپا هم برای نخستین‌بار پیشرانه Z24 داتسون 720 را در دل این وانت گذاشت و با نام سایپا 24 آن‌را به بازار فرستاد.

در اواخر دهه 70 شمسی خط تولید نیسان آبی دوباره به زامیاد برگشت و نامش از سایپا 24 به زامیاد Z24 تغییر کرد. مهم‌ترین تفاوت زامیاد Z24 با سایپا 24 در حذف پیشرانه ژاپنی‌اش است چراکه نیسان خط تولید این خودرو را در همان سال‌های ابتدایی دهه 60 شمسی متوقف کرده بود و تامین قطعات این خودرو دیگر برایش به‌صرفه نمی‌شد. تولید نیسان آبی از اواخر دهه 70 شمسی تاکنون همچنان در زامیاد باقی مانده و در دو دهه اخیر، بهبودهای بسیار اندکی روی آن اعمال شده است. بهبودهایی مانند:

  • تغییر چهره مختصر این خودرو (Z24NB) در اواخر دهه 80 شمسی
  • اضافه‌شدن ترمز ABS و EBD
  • اضافه‌شدن پیشرانه 2.8 لیتری دیزلی
  • اضافه‌شدن پیشرانه 2.4 لیتری دوگانه‌سوز
  • تغییر میل‌فرمان
  • نصب محدودکننده سرعت
  • نصب تاخوگراف

زامیاد از سال 95 مدل آپشنال این وانت را به بازار فرستاد که تنها فرمان هیدرولیک، کولر، رینگ یک‌تکه و لاستیک رادیال را بیشتر از نیسان‌های سابق دارد.


منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها