کد خبر : 13249

شرایط فروش نقدی محصولات مدیران خودرو + جزئیات

شرایط فروش نقدی محصولات مدیران خودرو + جزئیات

شرکت مدیران خودرو در روزهای پایانی سال 97، شرایط ویژه ای را برای فروش محصولات خود از دو برند چری و ام وی ام در نظر گرفته است،

به گزارش خودروتک ، در این شرایط متقاضیان می توانند با پیش پرداخت 40 درصد برای محصولات ام وی ام و 50 درصد برای محصولات چری اقدام به خرید این محصولات نمایند، همچنین موعد تحویل این خودروها 60 روز کاری است، مهمترین مزیت این شرایط فروش را می توان قیمت قطعی فروش محصولات فوق دانست که در شرایط فعلی بازار یک مزیت بزرگ حساب میگردد.

همچنین این طرح دارای سود مشارکت نیز می شود که علاقمندان با رجوع به سایت مدیران خودرو و چری میتوانند اطلاعات کامل را کسب نمایند.

مدیران خودرو شریک تجاری گروه چری چین در ایران به حساب می آید. محصولات گروه ام وى ام شامل X33، X22 ، X33S و 315 و 110و همچنین محصولات گروه CHERY شامل خودروهای آریزو 5، تیگو 5 و تیگو 7 است. در بین این محصولات چری آریزو 5 و ایکس 22 دارای پنج ستاره ایمنی هستند. ام‌ وی ‌ام 315 و ایکس 33 نیز از جمله پرفروش ‌ترین خودروهای چینی در بازار ایران به شمار مى آیند.

مدیران ‌خودرو دو محصول دیگر را نیز در برنامه‌ های آینده خود دارد که هنوز عرضه آن‌ ها آغاز نشده است؛ یکی از این محصولات خودرو سدان آریزو 6 و دیگری خودرو شاسی‌ بلند ام‌ وی ‌ام X55 است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها