کد خبر : 11012

شرایط فروش فوری سایپا تمدید شد + شرایط

شرایط فروش فوری سایپا تمدید شد + شرایط

سایپا در ساعات پایانی سی امین روز بهمن ماه خبر از تمدید شرایط فروش خود برای یک اسفند از ساعت 10 صبح داد. بر این اساس قیمت و خودروهای موجود در فهرست پیش فروش به همان صورت اولیه عرضه خواهند شد.

بر اساس فرمول قیمت گذاری تصویب شده قرار بود قیمت فروش خودرو ۵ درصد زیر قیمت بازار باشد، تا با افزایش عرضه توسط خودروسازان، قیمت خودرو در طی زمان کاهش یابد؛ اتفاقی که عملاً محقق نشده است؛ قرار بود با صدور مجوز افرایش قیمت و عرضه خودروسازان با قیمت کمتر از 5 درصد قیمت بازار نه تنها قیمت‌ها در بازار کنترل شود، بلکه سودی که به جیب دلالان و مافیای خودرو می‌رود به جیب خودروساز و مردم روانه شود، اما همه این موارد و قولی که وزیر صنعت داد، عملی نشد و حتی قیمت خودرو ها دوباره افزایش شدیدی یافت و فاصله قیمت کارخانه و بازار مجددا زیاد شد. خودروسازان که در چند ماه گذشته با توقف عرضه خودرو به بازار، به رشد قیمت دامن زدند. در چنین شرایطی پیش فروش سایپا می تواند آبی بر آتش بازار خودرو باشد؟

پیش فروش سایپا
 
پیرو اطلاعیه منتشر شده توسط گروه سایپا، دکتر عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش اعلام کرده است: برای کنترل قیمت ها در بازار و حمایت از مشتریان واقعی بازار شب عید، پیش فروش جدیدی از سوی سایپا از پس فردا آغاز خواهد شد.

به گفته بابایی هر مشتری می تواند با کد ملی و کد پستی در این پیش فروش سایپا یک خودرو خریداری کند.

وی ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت 20 درصد از ظرفیت تولید خود را با قیمت اعلامی سازمان حمایت در این طرح پیش فروش خواهد کرد.

شرایط پیش فروش سایپا - بهمن 97

در این فروش، محصولات ساینا، پراید، تیبا و کوئیک عرضه خواهد شد، گفت: حدود 15 تا 20 هزار دستگاه از محصولات سایپا به صورت فروش فوری عرضه می‌شوند که روزانه حدود 600 تا هزار دستگاه خواهد بود.

معاونت فروش سایپا در همین رابطه تصریح کرد: در حال حاضر تولید روزانه گروه سایپا حدود 2 هزار دستگاه است و سعی می‌کنیم حداقل 20 درصد تولید روزانه را در فروش فوری عرضه کنیم.

به گفته وی، فروش فوری محصولات سایپا از فردا به صورت اینترنتی و همچنین به صورت ثبت‌نام در نمایندگی‌ها آغاز می‌شود و سهمیه تعیین شده برای نمایندگی‌های سایپا یکسان است.

وی با اشاره به اینکه خریداران می‌توانند در منطقه کد پستی خود نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، افزود: هر خریدار با یک کد پستی می‌تواند خودرو خریداری کند و در عین حال کدملی فرد نیز کنترل می‌شود تا طی دو یا سه سال اخیر خودرویی خریداری نکرده باشد.

وی در مورد نحوه قیمت‌گذاری این خودروها نیز توضیح داد: قیمت حاشیه بازار خودرو در دهه اول بهمن ماه به عنوان ملاک مدنظر قرار خواهد گرفت و قیمت کارخانه 5 درصد زیر قیمت بازار آن زمان تعیین می‌شود. همچنین متقاضیان می‌توانند با کد پستی در محل سکونت خود ثبت‌نام کنند.

قیمت پیش فروش محصولات سایپا

سایپا در نهایت پس از یک روز قیمت محصولات فروش فوری خود ویژه بهمن 97 را به شرح تصویر زیر اعلام کرده است.

 

پایان ظرفیت پیش فروش در کمتر از یک ساعت [به روز رسانی سوم]

براساس اخبار منتشر شده، ظرف مدت 45 دقیقه پس از آغاز پیش فروش سایپا، ظرفیت در نظر گرفته شده برای پراید در شهرهای بزرگی نظیر تهران، اصفهان و شیراز، به پایان رسیده است.

تمدید شرایط فروش فوری سایپا برای یک اسفند [به روز رسانی چهارم]

سایپا در ساعات پایانی سی امین روز بهمن ماه خبر از تمدید شرایط فروش خود برای یک اسفند از ساعت 10 صبح داد. بر این اساس قیمت و خودروهای موجود در فهرست پیش فروش به همان صورت اولیه عرضه خواهند شد و مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت خرید محصولات اینترنتی سایپا نسبت به انتخاب خودروها اقدام فرمایند.


منبع: دیجیاتو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها