کد خبر : 9488

حضور بازیکن آفریقایی در جمع استقلال با هزار اما و اگر!

حضور بازیکن آفریقایی در جمع استقلال با هزار اما و اگر!

بازیکن مدنظر استقلال درحالی برای پیوستن به این تیم وارد ایران شده که در روز آخر نقل و انتقالات قرار داریم.

 آیاندا پاتوسی بازیکن مدنظر استقلال در خط میانی صبح امروز (شنبه) وارد کشور شد تا به این تیم بپیوندد. طبق خبری که باشگاه استقلال پیش از این اعلام کرده بود, قرار است این بازیکن در صورت قبولی در  تست‌های پزشکی باشگاه و صدور مجوز از سوی ایفمارک، قرارداد خود با باشگاه استقلال را به امضا برساند.(لینک مطلب) این درحالی است که امروز (شنبه- 13 بهمن‌ماه) فصل نقل و انتقالات زمستانی به پایان می‌رسد و مشخص نیست این بازیکن اهل آفریقای جنوبی که راهی طولانی برای حضور در ایران را طی کرده و طبیعتاً دچار خستگی است چطور می‌‌خواهد در این فرصت کم در این تست‌ها شرکت و نمره قبولی کسب کند. در این زمینه باید به این نکته توجه کرد که ساعت بیولوژیکی بدن این بازیکن هم هنوز تنظیم نشده است.

آیا جواب تست‌های پزشکی ایفمارک و باشگاه استقلال اینقدر زود صادر می‌شود که مدیران باشگاه استقلال بعد از تایید وضعیت جسمانی این بازیکن اقدام به ثبت قرارداد با او خواهند کرد؟ پاسخ قطعا منفی است و با این شرایط اگر این بازیکن مصدومیت داشته باشد چگونه می‌توان مشکل را حل کرد؟ چرا کار جذب بازیکن در استقلال به دقیقه 90 کشیده شده و اگر مشکلی پیش آید چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ از هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال که البته هنوز جلسه‌ای تشکیل نداده‌اند، این سؤال را داریم که تا چه زمانی قرار است کارهای دقیقه نودی در استقلال ادامه پیدا کند؟ با توجه به سفر این بازیکن به تهران، او باید امروز قراردادش را ببندد و درخواست صدور مجوز بازی‌اش هم داده شود. اگر مشکلی در تست پزشکی پیش آید با وجود عقد قرارداد چه تصمیمی درباره این بازیکن گرفته می‌شود؟ آیا قرار است بعد از تغییر و تحولات در هیئت مدیره بازهم تصمیمات دقیقه نودی در این باشگاه ادامه داشته باشد؟ آیا هیئت مدیره برای رفع این مشکل برنامه‌ای دارد؟

درست است که مسئولان استقلال با توجه به اتفاقات گذشته می‌خواهند با وسواس بازیکن خارجی جذب کنند اما اینکه این وسواس آنقدر زیاد شود که کار به دقیقه 90 برسد، حکایت افتادن از آن طرف بام است.

گرفتن عکس‌ با این بازیکن نشان می‌دهد حضور این بازیکن در استقلال قطعی شده است,‌ آن هم در حالی که این بازیکن تازه‌ وارد هنوز در تمرین آبی‌پوشان حاضر نشده و در تست‌های پزشکی نیز شرکت نکرده است. باید دید سرانجام این ماجرا چه خواهد شد؟

منبع: تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها