کد خبر : 9063

فضای مجازی کابوس ساز ستاره تیم ملی

فضای مجازی کابوس ساز ستاره تیم ملی

مهدی طارمی دیدار ایران و ژاپن را از دست داد تا تیم ملی در روز‌های اخیر بازی بدون او را نیز تجربه کند.

مهدی طارمی در بازی‌های اخیر تیم ملی فوتبال ایران اگر چه موقعیت‌های زیادی را از دست داد، اما نقش اصلی در گلزنی‌های سردار آزمون داشت و به نوعی مدافعان حریف را درگیر خودش کرد و به جز پاس گل و گل‌هایی که خودش به ثمر رساند بار‌ها مورد انتقاد تماشاگران قرار گرفت.

این انتقاد‌ها بیشتر جنبه فضای مجازی داشت، اما در روز‌های اخیر به کنار زمین رسید و متن‌های تمسخر آمیز علیه طارمی در فضای مجازی کمی با بی انصافی همراه بود.

مهدی طارمی مهاجمی است که خودش برای خودش موقعیت فراهم می‌کند و اگر برخی از این موقعیت‌ها را براحتی از دست می‌دهد، اما در مواقعی توپ‌هایی را گل می‌کند که حتی به ذهن‌ها هم خطور نمی‌کند.

طارمی اگر قرار بود تمامی موقعیت هایش را گل کند امروز رونالدو بهترین مهاجم دنیا نبود و مسی باید با او عکس می‌گرفت.

توقع‌های بی جا، برخی مواقع آرامش بازیکنان تیم ملی فوتبال را بهم می‌زند و طارمی از آن دسته بازیکنانی است که در بحث روحی و روانی بسیار حساس است.

آزرده خاطر شدیم وقتی طارمی در پایان بازی با چین که یک گل زد و یک پاس گل داد باز هم از بی احترامی‌های کنار زمین گلایه داشت و این رسم غلط باید هر چه سریعتر برداشته شود.

کارشناسان فوتبال در مورد طارمی بهتر می‌دانند که چقدر در بازی تهاجمی تیم ملی فوتبال تاثیر گذار است و هماهنگی با سردار آزمون و مشارکت در دفاع و حمله یک بازیکن با تعصب از او ساخته است.

امان از این فضای مجازی که به هیچکس رحم نمی‌کند و برای گذاشتن پست و پیام اندکی به عدالت آن فکر نمی‌شود.

مهدی طارمی در این دیدار غایب است و وای برای بر ما و تیم ملی که اگر امروز جای خالی طارمی را حس کنیم و ته دلمان آرزو کنیم که کاش طارمی محروم نبود.

تیم ملی ۲۳ بازیکن همطراز دارد و طارمی و انصاری فرد و ... ندارد، اما مهدی طارمی را قربانی خنده‌های گاه و بیگاه در فضای مجازی نکنیم، شاید تاوان آن را سنگین بدهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها