کد خبر : 8885

درخواست «خیریتی» مهدی طارمی / «خیریت» ابداع چه کسی بود؟

درخواست «خیریتی» مهدی طارمی / «خیریت» ابداع چه کسی بود؟

مهاجم گلزن تیم ملی برابر چین با دریافت کارت از داور قطری بازی نیمه‌نهایی را مقابل ژاپن از دست داد.

مهدی طارمی که در جام ملت‌ها بازیکنی آماده نشان داده و زوجی خطرناک در کنار سردار آزمون برابر حریفان شکل داده، با دریافت کارت زرد مقابل چین، دیدار نیمه نهایی برابر ژاپن را از دست داد تا با ناامیدی بزرگی در پایان بازی برابر خبرنگاران حاضر شود  و البته امیدوار باشد هم‌تیمی‌هایش با شکست ژاپن در فینال حاضر شوند.

طارمی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص صحنه منجر به دریافت کارت زرد دومش و محرومیت از دیدار بعدی ایران گفت: خطا که بود اما واقعا قصدی نداشتم و خیلی بد شد. حالا نمی‌شود صحنه را دوباره ببینند و کارتم را پس بگیرند؟ (با خنده)

وی ادامه داد: داور قطری را کاملا می‌شناختم و حداقل هفت و هشت بار بازی‌های ما را قضاوت کرده بود. اول بازی می‌خواستم بروم و به او بگویم کارت دارم و حواسش باشد و محرومم نکند. اما خدا لعنت کند رامین رضاییان را. او گفت و نگذاشت بروم و گفت بیشتر احتمالا روی تو زوم می‌کند. اما اینقدر برای ما قضاوت کرده بود که شاید اگر می‌رفتم این شکلی نمی‌شد.

طارمی البته گلایه شدیدی نسبت به هواداران داشت و گفت: این بازی یک تورنمنت است و بازی داریم اما بعضی‌ها واقعا دل آدم را به درد می‌آورند. ما یک بازی گل نزدیم(عمان). اما همین کنار زمین و در جریان بازی هر کدام یک چیزی می‌گفتند؛ یک نفر می‌گفت خیریت، یک نفر فحش و یک نفر یک توهین دیگر. من الان تمام تلاشم را برای تیم ملی می‌کنم و ممکن است یک بازی هم توپ‌مان گل نشود اما ما تیم ملی هستیم و نیاز به حمایت داریم. خدا این پندار (خمارلو) را هم لعنت کند که آن خیریت را در دهنم گذاشت!

من برای تیم ملی تمام تلاشم را هم می‌کنم. اصلا بگذارند بازی‌ها تمام شود و بعد هر چه خواستند بگویند! اما الان وقت حمایت و روحیه دادن به تیم ملی است و واقعا دل آدم می‌گیرد که داخل زمین هم که رد می‌شوی هر تماشاگری یک چیزی به آدم می‌گوید.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها