کد خبر : 8520

پیام رقص زیباترین پرچم جهان در سکوهای ابوظبی به تهران رسید + عکس

پیام رقص زیباترین پرچم جهان در سکوهای ابوظبی به تهران رسید + عکس

ورزش سه: شرایط و جو در امارات برای تیم ملی متفاوت تر از تهران است و پالس های مثبتی که از سکوهای ورزشگاه های جام ملت ها می رسد.

در روزهایی که بعد از مصاحبه های کارلوس کی روش کمی جو درباره تیم ملی ملتهب و پرحاشیه شد اما هواداران ایرانی حاضر در امارات فضایی را به وجود آوردند که به خوبی جو موجود در ایران را نیز تحت تاثیر قرار داده است. در بازی ایران برابر عمان هواداران ایرانی به ورزشگاه رفته و 90 دقیقه تیم ملی ایران را فارغ از هرگونه حاشیه ای تشویق کردند.

جام ملت های آسیا پرچم ایران

آن ها با بالا بردن پرچم بزرگ تیم ملی ایران به ورزشگاه و تشویق بی امان تیم، فضای ورزشگاه را به یک ورزشگاه خانگی برای تیم ملی تبدیل کرده اند. این یک اتفاق جالب و تشویق هایی که انجام شد نشانه های مثبتی است که از امارات به تهران مخابره می شود؛ اینکه فارغ از هر اختلاف نظر و مشکلی این اتحاد سراسری و همگانی است که قهرمانی و موفقیت را فراهم خواهد کرد.

تیم ملی ایران بهترین بازیکنان و بهترین کادرفنی را در میان تیم های حاضر در جام ملت های آسیا دارد اما بزرگترین نیرویی که می تواند به قهرمانی برسد انرژی مثبت و متمرکزی است که از سوی همه طرفداران فوتبال ایران به مسابقات و به اردوی تیم ملی منتقل می شود. حالا پیامی که از رقص پرچم روی سکوهای ابوظبی به ایران می رسد این است:" برای موفقیت باهم متحد بمانیم"

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها