کد خبر : 7978

شفر حریف «باندبازی» در استقلال می شود؟!

شفر حریف «باندبازی» در استقلال می شود؟!

ورزش11: مارکوس نیومایر بازیکن جنجالی تازه جدا شده از استقلال، بازهم علیه آبی‌ها افشاگری کرد. تا رسماً مدعی شود که هم‌تیمی‌هایش موجب خداحافظی او از تهران شوند.

نبود نظم و حرف‌شنوی لازم در اردوی استقلال از وینفرید شفر، بسیار پیش از این‌ها علنی شده بود! از ابتدای حضور این مربی آلمانی در جمع آبی‌ها و ماجرای مهدی قائدی که او تصمیم به برکناری‌اش گرفت و از سوی کادر مدیریتی بازهم به تیم تحمیل شد، تا حواشی جابر انصاری که باز هم به او و تیمش تحمیل شد و دعواهای دروازه‌بانان بزرگ این تیم سرانجام مشخص نشد توسط چه شخص و چه فردی حل و بررسی شد و حالا هم افشاگری نیومایر که نشان می‌دهد بی‌ثباتی شفر در رختکن آبی‌ها حقیقت دارد!

شفر خیلی اهل فریاد و عربده‌کشی‌های مرسوم در فوتبال ایران نیست و گمانش بر این است که در لیگ برتر ایران نیز همانند بوندسلیگا به همان شکل کارش را به پیش ببرد و شخصیت جنتلمن‌گونه خود را حفظ کند! در صورتی که خیلی قبل‌ترها می‌بایست او را متوجه این ماجرا می‌کردند که در ایران باید کُتش را از تن دربیاورد و با پیراهنی که یقه‌اش تا دکمه سوم باز است لب خط بایستد و همه را بترساند تا تبدیل به یک شخصیت کاریزماتیک شود.

این مربی آلمانی آرام و کم‌حاشیه اما خیلی علاقه‌ای به این مسائل نداشت و باورش بر این بود که کوتاه آمدن در دعواها بالاخره روزی تمام جنحال‌های باشگاه را پایان خواهد داد، اما این اتفاق هم هرگز رخ نداد تا هرکس به هر ترتیبی که می‌خواهد بر روی او اعمال فشار کند و امتیازاتی را از جایگاه بزرگ وینفرید بگیرد.

مارکوس نیومایر آنچه که تصورش می‌شد را بالاخره به طور علنی بازگو کرد تا مشخص شود که خیلی‌ها در استقلال بر روی او شفر اعمال نفوذ دارند! نفوذی که تحت فشار صورت می‌گیرد و حتی می‌تواند در ترکیب استقلال تغییراتی را هم به‌وجود بیاورد؛ نیومایر بی‌پروایانه مدعی شده است که در تمرینات استقلال کسی با او اصلاً حرف نمی‌زده و حتی پاس هم به او نمی‌داده‌اند و شفر از این ماجرا به خوبی اطلاع داشته است و فروشش فقط به این دلیل بوده که برخی بازیکنان علیه سرمربی تیم اعلام موضع کرده بودند تا او نیز به اجبار، نیومایر را در لیست فروش قرار دهد!

شفر اگر اینچنین رفتاری را ترتیب داده باشد، تحت هرشرایطی، با هر توجیهی و باهر بهانه‌ای، یک خیانت بزرگ به هواداران و استقلال محسوب می‌شود، چرا که او خود را در سیل گل‌آلودی که اعتبار آبی‌ها را با خود می‌برد، سهیم کرده است!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها