کد خبر : 7725

طعنه سرپرست باشگاه استقلال به تمامی سرمربیان قبلی این تیم!

طعنه سرپرست باشگاه استقلال به تمامی سرمربیان قبلی این تیم!

پارس فوتبال: سرپرست استقلال اعلام کرد شفر بزرگترین مربی تاریخ استقلال است و کسی مانند او نداشتیم.

به نظر می رسد این جمله به نوعی طعنه به قلعه نویی و مظلومی و منصوریان و سایر مربیان پیشین استقلال بوده است.

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در جمع بازیکنان گفت: سال نو میلادی و تولد دوستان را تبریک می گویم. مشکلات شما را می دانم و درک می کنم. از شنبه بعد از بازی پدیده دنبال رفع مشکلات بودیم و روز گذشته بحث مالی ما حل شد و از امروز حواله ها صادر می شود و ما همچنان پیگیر کارها هستیم تا شما تنها به تمرین فکر کنید و روحیه بالایی داشته باشید.

به همه خسته نباشید می گویم و از صبوری شما تشکر می کنم. از آقای رحمتی که در این مدت کنار من بود تشکر می کنم که همه جا کنار من بود و تلاش کرد تا مشکلات حل شود.

امیرحسین فتحی افزود: نظر شفر اضافه شدن دو نفر به کادرفنی بود. مارتین فورکل به زودی به جمع ما اضافه می شود. او تجربه خوب و مدرک بالای مربیگری از یوفا دارد و می تواند کمک تیم باشد و در زمینه تیم های پایه نیز به ما کمک می کند.

فرهاد مجیدی نیز سرمایه، اسطوره و ذخیره باشگاه است و با پیشنهاد شفر او به تیم ما اضافه شد تا بتوانیم از توانایی فنی او استفاده کنیم.

ایشان مدارج بالای مربی گری را طی کرده و اکنون در کنار شفر، یکی از بزرگترین مربیان فوتبال ایران است. شفر بزرگترین مربی تاریخ استقلال است و کسی مانند او نداشتیم. کمپ به زودی آماده می شود و جمعه یا شنبه به اردو می رویم. در حال مذاکره هستیم تا بازیکنان مورد نظر کادرفنی به کمپ ما اضافه شوند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها