کد خبر : 7680

همه آنچه دیروز در نقل و انتقالات لیگ برتر شنیده شد

همه آنچه دیروز در نقل و انتقالات لیگ برتر شنیده شد

ورزش سه: 16 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، در کنار تمرین و برنامه ریزی فنی با تمام وجود مشغول تقویت تیم برای نیم فصل دوم رقابت های این فصل هستند.

20:18 - چند مهاجم خارجی مد نظر سپیدرود هستند که علی کریمی در صورت تایید فنی، یکی از آنها را به تیمش اضافه می‌کند.

19:47 - محمد پاپی، بازیکن سابق فجرسپاسی شیراز به نفت مسجدسلیمان پیوست.

19:23 - لوکا نوزادزه، مدافع جوان و گرجستانی مد نظر سپیدرود رشت، تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته و درآستانه عقد قرارداد با این تیم است.

18:50 - حامد لک، دروازه‌بان نساجی مازندران به دلیل عدم انجام تعهدات مالی این باشگاه، با حضور در سازمان لیگ قراردادش با نساج‌ها را به طور یک طرفه فسخ کرد.

17:15 - سپیدرود رشت به دنبال جذب امیر منصوریان از پدیده است.

15:32 - باشگاه نساجی مازندران همچنان در حال بررسی گزینه‌های مد نظرش است و احتمالا تا پایان هفته جاری سرمربی جدید خود را معرفی می‌کند.

15:26 - باشگاه سرخ پوشان پاکدشت به دلیل عقد قرارداد امید جهانبخش با سایپا، از نارنجی پوشان درخواست غرامت کرده ولی این باشگاه پاسخی به این درخواست نداده است.

14:57 - عبدالله حسینی، مدافع پدیده می‌گوید پیشنهاداتی دارد و بخاطر نیمکت‌نشینی شرایط سختی پیدا کرده ولی تابع تصمیمات باشگاه و گل‌محمدی است.(تسنیم)

13:41 - محمد طیبی، مدافع تراکتورسازی عنوان کرد علاقه‌ای برای جدایی از این تیم ندارد و مشکلات او و باشگاه با حرف زدن برطرف می‌شود.(تسنیم)

11:44 - سید احمد موسوی، مدافع راست سابق ماشین‌سازی با حضور در باشگاه تراکتورسازی، قراردادش با سرخ پوشان تبریزی را امضاء کرد.

10:37 - میلاد فراهانی، دروازه‌بان نیم‌فصل اول نفت مسجدسلیمان با عقد قراردادی به پدیده مشهد پیوست و نخستین خرید این تیم لقب گرفت.

10:06 - آرش افشین در تمرینات فولاد خوزستان حضور یافته و در صورت تایید افشین قطبی، برای نیم‌فصل دوم به این تیم اضافه می‌شود.(فارس)

09:21 - باشگاه سپاهان اعلام کرد برنامه‌ای برای اقدام دوباره در جذب محمدرضا حسینی از ذوب‌آهن یا معاوضه جلال‌الدین علی‌محمدی با این بازیکن نداشته است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها