کد خبر : 7613

آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس / از بسته شدن پرونده طارمی تا هشدار به مهاجم کروات

آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس / از بسته شدن پرونده طارمی تا هشدار به مهاجم کروات

فرهیختگان: گفته می‌شد با جذب یک مهاجم، پرسپولیس پرونده نقل و انتقالات خود در نیم‌فصل را خواهد بست، اما باشگاه ضمن رد این موضوع اعلام کرده برانکو مشغول بررسی شرایط بازیکنانی است که در رده‌های سنی پایین‌تر هستند و از قابلیت‌های فنی زیادی برخوردارند.

باشگاه پرسپولیس با ماریو بودیمیر، مهاجم کروات مذاکراتی را آغاز کرده است. از باشگاه خبر رسید که پیش‌قرارداد این بازیکن تنظیم شده و برای مدیر برنامه‌اش ارسال شده است. باشگاه می‌گوید تا چهار روز دیگر تکلیف این قرارداد مشخص می‌شود. اگر قرارداد امضا شود، این بازیکن در اردوی قطر به جمع سرخپوشان اضافه خواهد شد. بودیمیر ۳۲ ساله در لیگ کرواسی در هشت بازی پنج گل به ثمر رسانده است.

برانکو قید طارمی را زد!

آن دسته از هواداران پرسپولیس که با نگرانی اخبار بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس را دنبال می‌کردند، بدانند که این انتقال کلا منتفی شده و دیگر جایی برای نگران شدن آنها وجود ندارد. برانکو با علم به حساسیت برخی هواداران به این بازگشت قید جذب این مهاجم را زد تا فعلا حاشیه‌ای برای تیمش به وجود نیاید. البته باشگاه پرسپولیس هم پول خرید او را از الغرافه نداشت! باید دید آخر فصل چه اتفاقاتی می‌افتد و آیا دوباره این پرونده باز می‌شود یا برای همیشه بسته می‌ماند.

ثبت قرارداد نفرات جدید بعد از اردوی قطر

قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس بعد از پایان اردوی قطر در هیات فوتبال به ثبت خواهد رسید. قراردادها امضا شده و به سازمان لیگ ارسال شده است، اما ثبت قراردادها می‌ماند برای بعد از اردو تا همه بازیکنان جدید با هم در هیات فوتبال حاضر شوند و قراردادشان را به ثبت برسانند. ضما ۲۶ دی پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز می‌شود تا بعد از دو نوبت محرومیت، پرسپولیس بتواند یارگیری رسمی داشته باشد.

تلاش پرسپولیس برای انتقال سند دو ورزشگاه!

ورزشگاه درفشی‌فر که سال‌هاست در اختیار باشگاه پرسپولیس بوده و البته مدتی است از این ورزشگاه استفاده‌ای نمی‌شود، ماه آینده رسما افتتاح خواهد شد. کارهای مربوط به قراردادن چمن مصنوعی در حال انجام است و بهمن‌ماه این ورزشگاه دوباره مورد استفاده باشگاه پرسپولیس قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود چمن ورزشگاه شهید کاظمی هم که توسط شهرداری در اختیار پرسپولیس قرار داده شده، در حال ترمیم شدن است و این ورزشگاه هم به‌زودی مورد بهره‌برداری دوباره باشگاه پرسپولیس، قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود وزارت ورزش در حال انتقال سند ورزشگاه درفشی‌فر به این باشگاه است و باشگاه پرسپولیس قصد دارد در مورد انتقال ورزشگاه کاظمی به شکل دائم با شهرداری وارد مذاکره شود. باید دید بالاخره دارایی‌های این باشگاه مردمی شباهتی به تیم‌های مطرح دنیا پیدا خواهد کرد یا نه!

پرونده نقل و انتقالات بسته نمی‌شود

گفته می‌شد با جذب یک مهاجم، پرسپولیس، پرونده نقل و انتقالات خود در نیم‌فصل را خواهد بست، اما باشگاه ضمن رد این موضوع اعلام کرده برانکو مشغول بررسی شرایط بازیکنانی است که در رده‌های سنی پایین‌تر هستند و از قابلیت‌های فنی زیادی برخوردارند. احتمالا در ادامه یکی دو بازیکن جوان به جمع سرخپوشان اضافه می‌شوند، ضمن اینکه این باشگاه از جذب بازیکن آزاد هم غافل نیست.

باشگاه پرسپولیس، تاکید دارد این پرونده در حالی باز است که هیچ‌کدام از بازیکنان سابق تیم که اول فصل از جمع سرخپوشان جدا شدند، در لیست خرید این تیم قرار ندارند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها