کد خبر : 7510

واکنش هواداران پرسپولیس به احتمال استقلالی شدن منشا

واکنش هواداران پرسپولیس به احتمال استقلالی شدن منشا

بانک ورزش: سرانجام مطابق انتظار نام منشا در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت تا این بازیکن نیجریه ای از نیم فصل دوم جایی در ترکیب سرخپوشان نداشته باشد.

نکته مهم اینجا است که برانکو به باشگاه اعلام کرده بود که در صورتی منشا از لیست کنار خواهد رفت که باشگاه بتواند یک مهاجم تمام کننده را جایگزین او کند اما در شرایطی که هنوز این اتفاق نیفتاده، مسئولان پرسپولیس موضوع بیرون گذاشته شدن منشا را رسانه ای کردند که این موضوع دلخوری برانکو را در پی داشت.

اما خبر بیرون ماندن مهاجم خارجی پرسپولیس با حواشی زیادی برای ایرج عرب به عنوان سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس همراه بود. عرب در خصوص بیرون گذاشته شدن منشا به تسنیم گفت که این تصمیم خود برانکو بوده است و خود سرمربی تیم به خاطر گل نزدن این بازیکن او را کنار گذاشته است.

اما مهم ترین بخش گفتگوی عرب جایی بود که سرپرست باشگاه در خصوص احتمال فروش این بازیکن به تیم رقیب گفت: « فعلاً که چنین پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال مطرح نشده است. اگر مطرح شد، آن وقت به پیشنهادشان فکر خواهیم کرد.»

همین اظهار نظر سرپرست باشگاه  کافی بود که هواداران پرسپولیس به اندازه کافی خشمگین شوند. هواداران سرخپوش با هجوم به صفحه‌های اجتماعی منتسب به باشگاه پرسپولیس و ایرج عرب به او اعلام کردند که بهتر است هر چه زودتر پرسپولیس را ترک کند و جای خود را به نفر دیگری بدهد! جالب اینکه بعضی از هواداران پرسپولیس حتی به عرب گفتند که او استقلالی است و تنها برای خوش خدمتی به استقلال جانشین گرشاسبی شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها