کد خبر : 7226

شفر جانشین حسینی را انتخاب کرد

شفر جانشین حسینی را انتخاب کرد

ورزش11: باشگاه استقلال تصمیم دارد بهترین پلان را برای گلر ناراضی‌اش اجرا کند تا به سود هر دو طرف باشد.

سیدحسین حسینی دروازه‌بان نیمکت نشین این روزهای استقلال، بعد از خط خوردن از فهرست نهایی تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا، از باشگاه خود انتقاد کرد و نیمکت‌نشی‌های خودش را دلیل این امر دانسته است. سنگربان ناراضی استقلال با انتشار پیامی شائبه جدایی‌اش از این تیم را قوت بخشید.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد وینفرد شفر به مدیران این تیم گفته در صورت ادامه روند نارضایتی حسینی به نیمکت نشینی‌اش، پلان معاوضه این بازیکن با یک دروازه‌بان جوان و مستعد را عملیاتی کنند و به دنبال معاوضه این گلر  باشند. گفته می‌شود گزینه شفر برای این موضوع، سنگربان *جوان سایپا می‌باشد. محمدحسین اکبر منادی که زیر نظر علی دایی در سایپا عملکرد موفقی داشته، گزینه معاوضه با حسینی است و اخبار شنیده شده حاکی از این مسئله است که علی دایی هم از این مسئله استقبال کرده است.

البته حسینی تا پایان همین فصل قرارداد دارد و بعد از آن می‌تواند به عنوان یار آزاد از این تیم جدا شود. احتمال اینکه حسینی به تیم دیگری انتقال داده شود وجود دارد و در نهایت باید منتظر ماند و دید آیا رکورد‌دار کلین شیت ایران توان و حوصله رقابت با سید مهدی رحمتی را دارد یا برای فرار از این موضوع از استقلال جدا خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها