کد خبر : 7216

استقلال: کار امید نورافکن تمام است

استقلال: کار امید نورافکن تمام است

خبرورزشی: مدیران باشگاه استقلال پس از دو ماه رایزنی های متفاوت موفق شدند راهی برای بازگرداندن مدافع جوان تیم شان که لژیونر شده بود، پیدا کنند.

امید نورافکن بازیکن جوانی که ابتدای فصل، کمپ آبی پوشان را به قصد پیشرفت در فوتبالش ترک کرده بود، حالا در یک قدمی بازگشت به تیم سابقش قرار دارد.
یکی از مدیران تصمیم ساز باشگاه استقلال در مورد شرایط این بازیکن به ما گفت: «امید جزو ستاره‌های دو فصل گذشته استقلال بود، اما خودش به خاطر آن که شرایط بهتری داشته باشد و به خصوص به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود، تصمیم به جدایی گرفت. تا وقتی امید را داشتیم، کمترین مشکل را در سمت چپ خط دفاع مان حس می‌کردیم. او می‌تواند در چند پست برای تیم بازی کند و قطعا با حضور نورافکن، نقاط ضعف مان در سمت چپ خط دفاع و همچنین خط میانی را کاهش می‌دهیم و به دنبال موفقیت‌های بیشتری خواهیم رفت. در کنار بازگرداندن این بازیکن، به دنبال چند یار دیگر هم هستیم تا یک استقلال قدرتمند را بسازیم.»
گفتنی است تنها مشکل موجود برای بازگرداندن این بازیکن، رقم فسخ قراردادش است که شنیدیم مدیران باشگاه استقلال به او قول داده اند هر طور شده، این مشکل را مرتفع کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها