کد خبر : 7132

اولین درخواست رسمی برای خرید منشا به پرسپولیس رسید

اولین درخواست رسمی برای خرید منشا به پرسپولیس رسید

ورزش سه: مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس با درخواست رسمی باشگاه نفت آبادان برای حضور در این تیم مواجه شده است.

گادوین منشا که با پایان محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس زمزمه مربوط به جدایی‌اش از این تیم شدت یافته، اکنون با پیشنهاد رسمی تیم صنعت نفت آبادان برای حضور در جمع شاگردان پائولو سرجیو مواجه شده است.

پرسپولیس با این مهاجم نیجریه‌ای تا پایان فصل قرارداد دارد و بدش نمی‌آید در صورت دریافت مبلغ قابل توجهی از انتقالش شش ماهه‌اش یا معاوضه با بازیکنی که مدنظرش است او را در اختیار تیم دیگری قرار دهد. با این حال باشگاه صنعت نفت که بازیکنی از جمع آنها در لیست مدنظر برانکو قرار ندارد، با درخواست رسمی خود به باشگاه پرسپولیس خواهان جذب گادوین منشا شده است و باید دید پیشنهاد این باشگاه برای این انتقال چه خواهد بود.

پرسپولیس در حال حاضر و با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی موفق به جذب سروش رفیعی، مهدی شریفی، مهدی ترابی، مهدی شیری، محمد نادری و سعید کریمی شده است. از این جمع مهدی ترابی، مهدی شریفی و سعید کریمی در پست مهاجم توانایی بازی دارند و این در حالی است که بعد از منتفی شدن حضور رضا قوچان نژاد در این تیم و گمانه‌زنی درباره مهدی طارمی، تلاش سرخپوشان برای جذب یک مهاجم مطمئن و کارآمد دیگر همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها