کد خبر : 7096

رونمایی امیر قلعه نویی از مهاجم استقلالی تیمش

رونمایی امیر قلعه نویی از مهاجم استقلالی تیمش

ورزش سه: امیرقلعه نویی در 48 ساعت آینده از یک مهاجم برای تقویت تیمش رونمایی خواهد کرد.

تیم فوتبال سپاهان در پنجره زمستانی تاکنون برای رفع یکی از نقاط ضعف تیمش اقدام کرده و محمد مسلمی پور را به خدمت گرفت. با حضور این بازیکن که در تیم امید هم عضویت دارد، دیگر قلعه نویی در غیاب آقایی یا در روزهایی که این بازیکن شرایط خوبی ندارد، مجبور نمی شود از مهرداد محمدی در پست دفاع چپ استفاده کند، اما همچنان فعالیت سپاهان و قلعه نویی برای تقویت تیم ادامه دارد.

خرید یکی مهاجم هدف که بتواند جایگزین مناسبی برای کی روش استنلی در روزهای مصدومیت و محرومیت این بازیکن باشد و همچنین در بازی هایی که طلایی پوشان می خواهند قدرت تهاجمی خود را افزایش دهند و با دو مهاجم هدف به دروازه حریف حمله کنند، از اهمیت بسیاری برای قلعه نویی برخوردار است.

برای حل این مشکلات باشگاه سپاهان مذاکرات برای جذب علی قربانی مهاجم فصل گذشته استقلال تهران آغاز شده و این بازیکن که تطابق خوبی با ویژگی های مورد نظر امیرقلعه نویی دارد، می تواند به عنوان گزینه اصلی سپاهانی ها در این پست به عنوان خرید جدید پس از محمد مسلمی پور معرفی شود.

البته حتی در صورت جذب علی قربانی یا یک مهاجم هدف دیگر، همانطور که در مطالب قبلی هم به آن پرداخته شده، تلاش برای تقویت تیم ادامه خواهد داشت. علی دشتی و محمدرضا حسینی دو وینگری هستند که سپاهان برای جذب آنها به صورت رسمی اقدام کرده و هر دو باشگاه سایپا و ذوب آهن اعلام کردند، قصدی برای فروش بازیکنان خود ندارند تا حالا سپاهانی ها به دنبال گزینه های جایگزین و حتی به خدمت گرفتن بازیکن خارجی در پست وینگر چپ و راست باشند.

علاوه بر این باشگاه سپاهان با پیشنهاداتی برای فروش برخی بازیکنانش هم روبرو شده که بعید به نظر می رسد، امیرقلعه نویی علاقه ای برای این کار داشته باشد، مگر اینکه بتواند بازیکنان مدنظر خود را پیش از اردوی تیم در پنجره زمستانی که البته هنوز به طور دقیق مکان آن مشخص نشده، جذب کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها