کد خبر : 6670

مهاجم ایرلندی تراکتورسازی چگونه راضی به بازگشت شد؟

مهاجم ایرلندی تراکتورسازی چگونه راضی به بازگشت شد؟

قرار است مهاجم ایرلندی به همراه سرمربی تراکتور تا اواخر هفته جاری به ایران بازگشته و در تبریز کار خود را آغاز کند. اما چگونه این اتفاق رقم خورد؟

کمتر کسی تصور می‌کرد بهترین گلزن تراکتورسازی در نیم‌فصل نخست لیگ برتر بعد از اتفاقاتی که رخ داد بار دیگر حاضر به همکاری با باشگاه تبریزی شود، اما انتشار تصویری کنار محمد تقوی از سوی خود آنتونی استوکس این امیدواری را ایجاد کرد که تراکتوری‌ها در آغاز نیم‌فصل دوم بار دیگر گلزن ایرلندی را در پیکان خط حمله ببینند، اما اینکه چه اتفاقاتی رخ داد که استوکس تغییر موضع داد و دوباره تصمیم به ادامه همکاری با باشگاه تبریزی گرفت، هم می‌توانست جالب باشد خصوصاً اینکه جدایی این بازیکن از هفته یازدهم لیگ برتر چندان دوستانه نبود و در اوج نارضایتی طرفین رقم خورد.

محمد تقوی سرمربی تراکتورسازی در بازگشت به جزیره برای دیدار با خانواده با توجه به ارتباط نزدیکی که از مدت‌ها قبل با پدر استوکس داشت به هر شکلی بود قرار ملاقاتی با این بازیکن و پدرش گذاشت که صحبت‌های رد و بدل شده در این نشست خیلی روی آنتونی تأثیر گذاشت. استوکس خود در خصوص این نشست گفت: «جلسه خیلی خوبی با سرمربی تیم داشتم.

محمد تقوی درک مناسبی از وضعیت و مشکلات من داشت و خوشحالم که شرایط برای بازگشتم به تبریز فراهم شد. متأسفانه طی این مدت اخیر با مشکلات خانوادگی مواجه بودم که باعث شد تمرکز و آرامش لازم برای خدمت به تیم را نداشته باشم که خوشبختانه با حمایت و همراهی باشگاه از این دوره گذر کردم. می‌خواهم با آمادگی بالا و تمامی توان در اختیار تیم تراکتور باشم تا اتفاقات گذشته را جبران کنم و امیدوارم هواداران تراکتور نیز حمایتم کنند».

این صحبت‌های مهاجم ایرلندی که حکایت از بازگشت قطعی او به ایران داشت در حالی مطرح شد که گفته می‌شود سرمربی تراکتورسازی در نشست با استوکس با درک تمامی اتفاقاتی که منجر به تصمیم جنجالی او در ترک تبریز شد به او اعلام کرده اگر به ایران بازگردد بدون شک با تیمی که تراکتورسازی دارد می‌تواند عنوان آقای گلی ایران را به خود اختصاص داده و خاطره‌ای شیرین و ارزشمند از خود به جا بگذارد.

همچنین مقرر شد با وجود عدم رعایت مفاد قرارداد از سوی استوکس، باشگاه پیگیر جریمه یا برخورد جدی با این بازیکن نشود. به هر ترتیب قرار است مهاجم ایرلندی به همراه سرمربی تیم تا اواخر هفته جاری به ایران بازگشته و در تبریز کار خود را با تراکتورسازی آغاز کند.

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها