کد خبر : 6634

کدام باشگاه ها به استقلال بازیکن نمی دهند؟!

کدام باشگاه ها به استقلال بازیکن نمی دهند؟!

مدیران استقلال برای فراهم کردن خواسته‌های شفر در فصل نقل‌وانتقالات با مشکلات فراوانی رو به رو هستند.

فرا رسیدن فصل نقل‌وانتقالات، بازار شایعات در فوتبال ایران را به اوج خود رسانده و تقریباً هر روز خبرهای داغی درخصوص پیوستن بازیکنان مختلف به تیم‌های بزرگ منتشر می‌شود.

از همین رو باشگاه استقلال یکی از تیم‌هایی است که در چند سال اخیر به‌واسطه ترکاندن بمب‌های مختلف نقل‌وانتقالاتی زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار دارد و رفت‌وآمد بازیکنان به این باشگاه به صورت ویژه رصد می‌شود.

اما جابجایی بازیکنان در لیگ برتر ایران در پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستان چندان کار ساده‌ای نسیت، چرا که معمولاً بازیکنان با باشگاه‌های خود دارای قرارداد هستند؛ به همین دلیل هم باشگاه استقلال برای رفع کمبود‌های خود در نیمۀ دوم لیگ هجدهم با کار بسیار دشواری رو به رو است.

در بین تیم‌های لیگ برتری باشگاه ذوب‌ آهن به‌واسطه حضور مدیدی چون آذری یکی از سخت مجموعه‌هایی است که خرید بازیکن از آن بسیار سخت ممکن پذیر است، مگر این که سفارش ویزر در کار باشد، البته آذری با ویژه‌ترین سفارش‌ها هم از حق رشد و پول رضایت نامه نمی‌گذرد.

اخلاقیات مشترک آذری با نصیرزاده باعث شده تا باشگاه ماشین سازی تبریز نیز به یکی از باشگاه‌های منفور آبی‌ها از لحاظ جابجایی بازیکن تبدیل شود، به‌طوری که مدیران ارشد دو تیم پس از گذشت بیش از یک سال هنوز هم برسر انتقال شجاعیان مشکل دارند.

باشگاه تراکتورسازی هم با داشتن مالک متمولی چون زنوزی و حضور در کورس قهرمانی اصلاً راضی به دادن بازیکن به تیم‌های رقیب از جمله استقلال نیست، این ویژگی سران تراکتورسازی باعث شد تا آن‌ها بلافاصله پس از شایعه مذاکره استوکس با استقلال، سراغ بازیکن یاغی خود بروند و او را راضی به‌ماندن در تبریز بکنند.

البته رابطه خوب استقلال با تیم‌های جنوبی از جمله استقلال خوزستان باعث شده تا در طول چند سال اخیر بازیکنان زیادی از جنوب کشور به پایتخت سفر کنند.

منبع: ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها