کد خبر : 6369

راه هموار شد/ برانکو سرانجام به مهدی طارمی چراغ سبز داد

راه هموار شد/ برانکو سرانجام به مهدی طارمی چراغ سبز داد

سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهران مشکلی برای بازگشت مهدی طارمی به جمع سرخپوشان پایتخت ندارد.

پس از پایان نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان و قهرمانی سپاهان اصفهان، تیم ها درصدد جذب بازیکنان مورد نظرشان هستند تا برای نیم فصل دوم آماده شوند و بتوانند نقاط ضعف شان را پوشش دهند.در جلسه‌ای که برانکو ایوانکوویچ با ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس داشت، درخواست کرد که ۳ بازیکن در پست‌های دفاع چپ، دفاع میانی با قابلیت بازی در پست هافبک تدافعی و مهاجم جذب شوند و همچنین بازیکنان جوانی از تیم ملی امید به خدمت بگیرند.

محرومیت باشگاه پرسپولیس که از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اتخاذ شده بود، ۲۸ آذرماه به پایان می رسد و سرخپوشان تلاش می کنند تا به جز ۵ بازیکنی که به خدمت گرفتند، ستاره های دیگری هم جذب کنند. مهدی طارمی، گزینه اصلی سرخپوشان برای پست مهاجم است و هواداران تیم پرسپولیس امیدوار هستند تا شماره ۹ گلزن بار دیگر به این تیم بازگردد و بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

در روزهای گذشته که شایعه بازگشت طارمی به پرسپولیس شنیده می شد، برخی ها مخالفت برانکو را بیان و نوشتند، سرمربی کروات پرسپولیس اجازه بازگشت طارمی به این تیم را نمی دهد اما این مربی صبح روز گذشته (سه شنبه) در نشستی که با خبرنگاران و اصحاب رسانه داشت، بیان کرد مهدی طارمی به میل خودش رفت و هیچ کس بیرونش نکرد. او به طور کتبی نوشت که نمی خواهم در ایران باشم و رفت. بله، اشتباه کرد که با دو باشگاه قرارداد بست اما زندگی ادامه دارد و تجربه بد و خوب برای او و باشگاه بود.

چراغ سبز برانکو راه را برای بازگشت طارمی هموار کرده است اما این بازیکن فعلا اظهارنظری درباره بازگشت به پرسپولیس انجام نداده و در صدد است تا پس از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات تصمیم نهایی را بگیرد.

پرسپولیسی ها تاکنون مهدی ترابی، مهدی شیری، سروش رفیعی، سعید کریمی و مهدی شریفی را جذب کردند و در صدد به خدمت گرفتن ۳ بازیکن دیگر هم هستند.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها