کد خبر : 10308

زمان اعلام رای دادگاه تصادف مهدی قائدی مشخص شد

زمان اعلام رای دادگاه تصادف مهدی قائدی مشخص شد

قائدی و وکیلش ظاهراً به این نتیجه رسیده‌اند که رأی نهایی درخصوص فوت احمدرضا شاکر به ضرر آنهاست و به همین خاطر می‌خواهند هر طور شده خارج از فضای دادگاه مشکل را حل کنند.

مهدی قائدی روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارد. بعد از تصادف جنجالی سال گذشته قائدی تلاش کرد در فضای مجازی نشان دهد همه چیز آرام است و مشکلی متوجه او نیست، اما رفته رفته موضوع جدی شد. شاهدان در دادگاه رد شدند و کم‌کم قاضی به این نتیجه رسید او پشت فرمان بوده است؛ پشت فرمان خودرویی که احمدرضا شاکر در آن جان داد و یک خانم هم آسیب دید. اینکه مهدی قائدی و وکیلش حالا سروقت خانواده شاکر رفته‌اند و از آن‌ها درخواست رضایت کرده‌اند نشان می‌دهد بحث کاملاً جدی است. منابع خبری در بوشهر می‌گویند این اتفاق پیش از دادگاه نهایی رخ داده و بازیکن استقلال تقاضا کرده تا خانواده شاکر رضایت دهند تا برای او مشکلی پیش نیاید.

روز ۲۹ بهمن جلسه نهایی بر سر این پرونده برگزار و رأی نهایی صادر خواهد شد. قائدی و وکیلش ظاهراً به این نتیجه رسیده‌اند که رأی نهایی به ضرر آنهاست و به همین خاطر می‌خواهند هر طور شده خارج از فضای دادگاه مشکل را حل کنند ولی تا این لحظه پاسخ پدر و مادر احمدرضا منفی بوده است: «رضایت؟ هرگز.» مادر احمدرضا شاکر می‌گوید قائدی باید به سزای عملش برسد چرا که اعتقاد دارد رفتار این بازیکن بعد از مرگ پسرش نشانه‌هایی از پشیمانی نداشته است. قائدی تنها مدتی بعد از درگذشت شاکر ویدئو‌هایی با لبخند از خود منتشر می‌کرد و حتی در سالگرد درگذشت این بازیکن به جای تسلیت، تصویری از خود لب دریا منتشر کرد. به گفته خانواده شاکر نه قائدی و نه خانواده اش حتی یک پیام تسلیت برای آن‌ها ارسال نکردند تا برای پیگیری این پرونده جدی و جدی‌تر شوند. 

منابع خبری در بوشهر همچنان فاش کردند امروز پدر شاکر به دادگاه می‌رود. پس از آن، همه منتظر خواهند بود تا دادگاه نهایی برگزار شود و به احتمال فراوان رأی به ضرر مهدی قائدی است و او راننده خودرو ام‌وی‌ام شناخته خواهد شد. بازیکن استقلال و وکیلش فعلاً سکوت کرده‌اند و اظهار نظری در این باره انجام نداده‌اند. در صورت محکومیت قائدی او باید ۲۲۰ میلیون برای دیه مرحوم شاکر و احتمالاً ۳۰ میلیون هم به عنوان دیه به آن خانمی پرداخت کند که در ماشین حضور داشت. هزینه تعمیر خودرو هم بر عهده قائدی خواهد بود.

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها