کد خبر : 81831

راهنمای انتخاب جی پی اس برای تعقیب خودرو

راهنمای انتخاب جی پی اس برای تعقیب خودرو

راهنمای انتخاب جی پی اس برای تعقیب خودرو فناوری GPS این روزها بیش از انتظار همگان، در بطن زندگی روزانه ما حضور پیدا کرده است. این تکنولوژی کاربردی از یافتن مسیر تا تامین امنیت، همراه و دستیار ...

راهنمای انتخاب جی پی اس برای تعقیب خودرو

فناوری GPS این روزها بیش از انتظار همگان، در بطن زندگی روزانه ما حضور پیدا کرده است. این تکنولوژی کاربردی از یافتن مسیر تا تامین امنیت، همراه و دستیار انسان‌ها است. یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های دستگاه‌های جی پی اس، تعقیب خودرو و تعیین موقعیت جغرافیایی آن به حساب می‌آید. در این مطلب با ما باشید تا ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که کاربرد جی پی اس برای تعقیب خودرو چیست؟ پس از آن نگاه کاملی به انواع ردیاب خودرو و ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها خواهیم داشت. اگر این مطلب را تا انتها مطالعه کنید، به شما اطمینان می‌دهیم درک روشن و کاملی از دنیای ردیاب‌های خودرو به دست خواهید آورد.

کاربرد ردیاب خودرو چیست؟ با دستگاه همه‌کاره ردیاب خودرو آشنا شوید!

ردیاب‌های خودرو در واقع دستگاه‌های مخفی و کوچکی هستند که در بخش‌های مختلف خودرو نصب می‌شوند. ردیاب خودرو به کمک فناوری GPS، اطلاعات مختلفی نظیر موقعیت جغرافیایی دستگاه را از ماهواره‌های مستقر در اطراف زمین دریافت کرده و به تلفن همراه مالک خودرو ارسال می‌کند.

این دستگاه‌ها در برابر لوازم امنیتی دیگر مانند قفل فرمان و حتی دزدگیر، از امنیت بالاتری برخوردارند. معمولا قیمت دزدگیر جی پی اس دار کمی بالاتر از دزدگیرهای عادی است؛ با این حال نباید فراموش کرد که خرید ردیاب، نوعی سرمایه‌گذاری برای محافظت از اموال به شمار می‌آید.

دستگاه‌های ردیاب خودرو، کاربردهای مختلفی دارند. معمولا بیشترین استفاده از این لوازم جانبی خودرو، به تامین امنیت وسیله نقلیه مربوط می‌شود. با این حال افراد بسیاری برای تعقیب خودرو، ردیابی کارکنان (مثلا در آژانس‌ها یا پیک‌های موتوری)، اطلاع از موقعیت جغرافیایی و حفاظت از رانندگان تازه‌کار اعضای خانواده و ضبط صدا و دستگیری سارقان احتمالی خودروها، نسبت به خریداری و نصب ردیاب خودرو اقدام می‌کنند.

2Capture

بهترین دستگاه جی پی اس مخفی کدام است؟ بررسی انواع جی پی اس برای تعقیب

در حال حاضر نمونه‌های مختلفی از دستگاه جی پی اس مخفی برای خودرو در بازار موجود است. در ادامه این مطلب با 4 نمونه از بهترین ردیاب‌های خودرو و ویژگی‌های آن‌ها آشنا خواهیم شد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم به دنبال کوچکترین ردیاب شخصی و خوش‌قیمت‌ترین آن‌ها هستید، مطالعه این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید.

ردیاب مغناطیسی با قابلیت شنود؛ بهترین ردیاب برای تعقیب خودرو

ردیاب‌های مغناطیسی، در واقع همان ردیاب‌های جاسوسی ارزان قیمت هستند. این دستگاه‌های کوچک با قابلیت مخفی‌شدن در نقاطی که نه سارقان و نه هیچ موجود زنده دیگری بتواند به آن فکر کند، امکانات هیجان‌انگیزی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

ردیاب‌های مغناطیسی با 4 آهنربای قوی به هر نقطه از خودرو متصل می‌شوند و بدون نیاز به سیم‌کشی یا تغییر در سیستم برق خودرو، آغاز به فعالیت می‌کنند. اگر نیاز دارید با بهترین قیمت، یک دستگاه شنود با قابلیت ردیابی داشته باشید، خرید ردیاب آهنربایی بهترین گزینه برای شما به حساب می‌آید.

3Capture

ردیاب آهنربایی نظامی؛ نگهبان 24 ساعته امنیت خودروی شما

ردیاب‌های نظامی یکی دیگر از دستگاه‌های جی پی اس مغناطیسی برای تعقیب خودرو هستند. این دسته از ردیاب‌ها با باتری فوق‌العاده قدرتمند، همراهی بی‌نظیر در ردیابی خودرو، موتور سیکلت و حتی اشخاص به شمار می‌آیند. معمولا ردیاب‌های نظامی با یک بار شارژ شدن، حدود 1 الی 5 سال بدون وقفه و نیاز به شارژ مجدد، کار می‌کنند.

این ردیاب‌های بی‌سیم انتخاب آن دسته از افرادی هستند که دستگاهی خوش‌قیمت، سبک، مغناطیسی و مقاوم در برابر گرد و غبار و حوادث طبیعی می‌خواهند.

ردیاب و دزدگیر ماهواره‌ای؛ بدون محدودیت ایمنی را لمس کنید

ردیاب‌های ماهواره‌ای دسته از دستگاه‎های جی پی اس هستند که با ارسال و دریافت اطلاعات از 6 ماهواره اطراف زمین، موقعیت جغرافیایی خودرو تحت تعقیب را تعیین می‌کنند. در ادامه با برخی از ویژگی‌های این دستگاه جی پی اس مخفی بیشتر آشنا خواهیم شد.

  • مقاومت در برابر رطوبت، گرد و خاک و تغییرات آب و هوایی
  • امکان شنود فضای داخل کابین
  • اتصال از طریق نصب دستگاه در سیستم برق‌کشی خودرو
  • امکان خاموش و روشن کردن خودرو با یک پیامک
  • امکان ارسال اطلاعات به صورت آنلاین و آفلاین
  • تعیین سرعت دقیق خودرو

علاوه‌بر ویژگی‌های معرفی‌شده، دستگاه‌های ردیاب ماهواره‌ای با ثبت مسیرهای طی‌شده برای بازه‌های سه ساله، بهترین جی پی اس خودرو از نظر حافظه و پردازشگر به شمار می‌آید.

ردیاب دیاگ خودرو؛ ارزان‌ترین دستگاه جی پی اس مخفی

ردیاب دیاگ یا همان ردیاب‌های OBD خودرو، ارزان‌ترین و ساده‎‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار هستند. این دستگاه‌های کوچک با اتصال به دیاگ خودرو، منبع تغذیه و شارژی دائمی دارند. بنابراین بدون نیاز به سیم‌کشی و فقط با قرارگرفتن روی سوکت دیاگ برق خودرو، از شارژ مجدد معاف هستند.

این دسته از ردیاب‌ها با تکنولوژی GPRS و GSM، تجربه‌ای عالی و بدون نقص از تعقیب خودرو را برای شما فراهم می‌کنند. معمولا به علت قیمت مناسب و نصب بسیار آسان، از ردیاب‌های دیاگ خودرو در خودروهای اورژانس، پلیس، آتش‌نشانی، موسسه‌های کرایه خودرو و حتی خودروهای سیاسی، استفاده بسیاری می‌شود.

4Capture

بهترین ردیاب خودرو را از کجا بخریم؟ جی پی اس خودرو؛ ضامن امنیت شما

انتخاب بهترین جی پی اس خودرو از میان ده‌ها مدل موجود در بازار، کار آسانی نیست. پیشنهاد می‌کنیم پیش از آنکه به خرید و هزینه برای انتخاب جی پی اس برای تعقیب خودرو بپردازید، درباره فاکتورهای زیر، با یک کارشناس مجرب مشورت کنید.

  • نحوه شارژ دستگاه
  • نحوه اتصال دستگاه ردیاب
  • ویژگی‌های جی پی اس
  • اندازه و وزن دستگاه ردیاب
  • محل نصب ردیاب خودرو
  • قابلیت‌های ردیاب

 یکی از بهترین و خوش‌نام‌ترین فروشگاه‌های حوزه ردیاب و دستگاه جی پی اس در ایران، برند جی پی اس خودرو است. جی پی اس خودرو با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در بازار داخل کشور، دستیاری حرفه‌ای و همه فن حریف در تامین امنیت شما خواهد بود. همین حالا از طریق سایت GPSKhodro.com یا شماره ‌تلفن 02188801325 با کارشناسان جی پی اس خودرو در ارتباط باشید تا مفهوم تازه‌ای از امنیت کشف کنید. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها