کد خبر : 80777

ویژگی های آیتول برای خرید بیمه خودرو

ویژگی های آیتول برای خرید بیمه خودرو

ویژگی های آیتول برای خرید بیمه خودرو بیمه شخص ثالث، بیمه خودرو، پرداخت عوارض آزادراهی و معاینه فنی، از اقداماتی است که بعد از خرید خودرو باید انجام دهید. ولی اکثر افراد به دلیل مشغله کاری و کم...

بیمه شخص ثالث، بیمه خودرو، پرداخت عوارض آزادراهی و معاینه فنی، از اقداماتی است که بعد از خرید خودرو باید انجام دهید. ولی اکثر افراد به دلیل مشغله کاری و کمبود زمان نمی‌توانند چندین ساعت را در صف شرکت‌های بیمه سپری کنند. با‌این‌حال، نمی‌توان از خیر خرید بیمه نیز گذشت؛ مخصوصا بیمه شخص ثالث که یک بیمه اجباری برای خودرو محسوب می‌شود. از این رو، سامانه آنلاین و اینترنتی آیتول، به کمک شما آمده‌ تا خدماتی مانند خرید بیمه راحت‎تر شود. ولی چرا خرید بیمه خودرو از آیتول به‌صرفه است و چه ویژگی‌هایی دارد؟ ما در این مطلب به دلایل محبوبیت آیتول در خدمات مربوط به خودرو و موتور‌سیکلت به‌خصوص بیمه می‌پردازیم. اگر شما نیز قصد دارید از این سامانه استفاده کنید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. 

خرید انواع بیمه خودرو؛ از بدنه تا شخص ثالث

انواع بیمه با الحاقیه و پوشش‌های مختلف برای خودرو و موتور‌سیکلت وجود دارد. تصور کنید به مغازه‌ای رفته‌اید که هر چیزی را لازم دارید و حتی چیز‌هایی که در آن زمان نیاز ندارید را داشته باشد؛ قطعا این مغازه بهترین انتخاب برای رفع نیاز شما محسوب می‌شود. آیتول نیز مانند همین مغازه است. انواع بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث از شرکت‌های مختلف در آیتول وجود دارد. فقط کافی است تا شرکت مورد‌نظر خود را انتخاب و از خدمات بیمه و پوشش‌های مختلف آن استفاده کنید. همچنین، آیتول با همکاری موسسات بزرگ و معتبر بیمه در ایران، امکان خرید قسطی الحاقیه بیمه را فراهم کرده است. به‌همین دلیل بسیاری از افراد برای خرید بیمه خودرو از آیتول اقدام می‌کنند. 

خرید بیمه خودرو از آیتول؛ سادگی در استعلام بیمه خودرو فقط با شماره پلاک

برخی از شرکت‌ها و سامانه‌های اینترنتی، اطلاعات مختلفی را برای تشکیل پرونده و خرید بیمه بدنه خودرو یا بیمه شخص ثالث از شما درخواست می‌کنند. همین امر موجب سردرگمی شما و سخت شدن مراحل خرید خواهد شد. برای جلوگیری از این اتفاق، آیتول فقط با دریافت شماره پلاک خودرو، استعلام بیمه را برای شما در هر ساعتی از شبانه‌روز انجام می‌دهد. علاوه‌بر این، اگر قصد تمدید بیمه خود را داشته باشید، باید شماره یکتای بیمه را در سامانه آیتول وارد کنید تا صفحه وضعیت بیمه برای تمدید باز شود. سهولت در استعلام بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، از مهم‌ترین دلایلی است که افراد، بهترین سایت برای خرید بیمه خودرو را آیتول معرفی می‌کنند. 

C2apture

سرعت بالا در صدور بیمه‌نامه در هر ساعت از شبانه‌روز

با قانون جدید بیمه مرکزی ایران دیگر نیازی به برگه فیزیکی بیمه‌نامه نیست و به‌همراه داشتن نسخه الکترونیکی آن کافی است. حال تصور کنید برای خرید بیمه، ساعتی از روز را مرخصی گرفته‌اید و در صف‌های طولانی و شلوغ شرکت بیمه مورد‌نظر، وقت خود را بیهوده تلف کرده‌اید. در‌نهایت نیز با رفت‌وآمد در ترافیک‌های سنگین خیابان‌ها، نمی‌توانید قبل از اتمام مرخصی ساعتی، خود را به محل کار برسانید. برای تجربه نکردن چنین اتفاقاتی، آیتول امکان صدور نسخه الکترونیکی بیمه را فقط در دو ساعت پس از ثبت درخواست امکان‌پذیر کرده ‌است.

 در هر جا و مکانی که هستید، کافی است به اینترنت وصل شوید و شماره پلاک خودروی خود را وارد کرده و بیمه شخص ثالث مورد‌نظرتان را بدون اتلاف وقت خریداری کنید و دو ساعت بعد، بیمه‌نامه خودرو را در گوشی همراه دریافت خواهید کرد. زمان، مهم‌ترین فاکتور برای آیتول محسوب می‌شود. به‌همین دلیل، پیگیری گواهینامه را نیز از این سامانه می‌توانید انجام دهید و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مراکز پلیس +۱۰ نخواهید داشت. 

مقایسه بهترین شرکت‌های بیمه خودرو در ایران به کمک سامانه آیتول

خرید بیمه خودرو از آیتول ویژگی مثبت دیگری نیز دارد که شاید یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این سامانه باشد. این ویژگی مربوط به امکان مقایسه قیمت و ویژگی‌های شرکت‌های بیمه شخص ثالث با یکدیگر است. ابتدا با وارد کردن پلاک خودرو و شناسه یکتای بیمه، وارد صفحه مشخصات خودرو می‌شوید، سپس نوع بیمه شخص ثالث یا بدنه را انتخاب می‌کنید. در این بخش لیستی از شرکت‌های بیمه با قیمت‌ها و مشخصات آن‌ها به شما نشان داده می‌شود. با مقایسه این لیست، انتخاب به راحتی انجام شده و خریدی لذت‌بخش خواهید داشت.  

C3apture

پرداختی امن و مطمئن از هر جای ایران 

خرید بیمه خودرو از آیتول از طریق درگاه‌های امن و مطمئن انجام می‌شود. به‌همین دلیل اگر به علت کندی سرعت اینترنت تراکنش با موفقیت انجام نشد، به‌راحتی قابلیت پیگیری و بازگشت وجه وجود دارد. همچنین با درگاه امن، نگرانی بابت احتمال لو رفتن و هک شدن اطلاعات حساب خود نخواهید داشت. 

آیتول؛ سامانه‌‌ای مطمئن برای انواع خدمات خودرویی

با بررسی ویژگی‌های سامانه اینترنتی آیتول، مشخص کردیم که چرا بسیاری از افراد خرید بیمه خودرو را از آیتول انجام می‌دهند. سرعت در صدور بیمه‌نامه، پرداخت امن و امکان دسترسی به شرکت‌های معتبر بیمه از مهم‌ترین این ویژگی‌ها است که تجربه‌ای لذت‌بخش برای شخص ایجاد می‌کند. علاوه‌بر همه این موارد، پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز این امکان را ایجاد می‌کند تا در هر ساعت از شبانه‌روز که نیاز به کمک داشتید، با شماره‌گیری تلفن 02189518010 کارشناسان آیتول در کنار شما باشند. همچنین، سایت آیتول به آدرس itoll.ir با طراحی ساده، همه خدمات خودرویی، شامل پرداخت عوارض آزادراهی، استعلام گواهینامه، تعویض پلاک، معاینه فنی غیرحضوری و ده‌ها خدمت دیگر را در دسترس کاربران قرار داده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها