کد خبر : 76661

ارائه خدمات تعمیرگاهی خودرو، بدون حضور مالک / تفاهم نامه همکاری کارپرداز و آتین پارت امضا شد

ارائه خدمات تعمیرگاهی خودرو، بدون حضور مالک / تفاهم نامه همکاری کارپرداز و آتین پارت امضا شد

کارپرداز به عنوان یک شرکت ارایه دهنده خدمات غیر حضوری خودرو، از آغاز همکاری خود در زمینه ارائه خدمات پس از فروش خودرو، بدون حضور مالک با شرکت آتین پارت خبر داد.

این همکاری مشترک با امضای قرارداد رسمی بین 2 شرکت، در اولین روز از نمایشگاه خودرو شهر آفتاب آغاز شد.

 بر اساس این تفاهم نامه، کارپرداز که در زمینه ارائه خدماتی چون تعویض پلاک، ترخیص و معاینه فنی خودرو، بدون حضور مالک خودرو به همشهریان تهرانی، شناخته شده است، از این پس ارائه خدمت سفیر تعمیرات را با همکاری آتین پارت به عهده دارد.

 آتین پارت نیز که ارایه دهنده خدمات تخصصی تعمیرگاهی است و استفاده از قطعات اصلی با نرخ مصوب از نقاط قوت این برند زیرمجموعه ماموت است، با ارائه خدمات سریع و باکیفیت تعمیرگاهی، با همکاری کارپرداز، دریافت خدمات تعمیرات خودرو را سریع و ساده تر از قبل خواهد کرد.

بر اساس تفاهم بین کارپرداز و آتین، همشهریان تهرانی از این پس می‌توانند برای استفاده از خدمات سفیر تعمیرات، با این شرکت تماس گرفته و خدمات مورد نظر خودرویی را به سفیران مطمئن کارپرداز بسپارند و پس از انجام امور مورد نظر، خودرو را درب منزل از سفیران کارپرداز تحویل بگیرند. به این ترتیب بدون صرف وقت و انرژی، به ساده‌ترین شکل ممکن، خدمات مورد نظر خودرویی را دریافت می‌کنند.

این خدمات مشترک از کارپرداز و آتین پارت در شرایط امروز جامعه که افراد شناخت کافی از مراکز خدماتی خودرو ندارند، بسیار کاربردی است.

صاحبان خودرو با کمک کارپرداز، بدون نیاز به حضور در مراکز تعویض پلاک، معاینه فنی و ترخیص خودرو، می‌توانند در کوتاهترین زمان و به ساده‌ترین شکل ممکن، خودرو توقیفی راهور را سریع، مطمئن و تحت پوشش کامل بیمه بدنه و مسئولیت ترخیص کنند یا نسبت به تعویض پلاک، دریافت معاینه فنی و... اقدام کنند.

برای دریافت خدمات بدون حضور مالک کافیست به وبسایت این شرکت به آدرس carpardaz.com مراجعه یا با کارشناسان کارپرداز تماس بگیرید تا سفیران این شرکت به شما مراجعه کرده و پس از صدور بیمه‌نامه‌ بدنه و مسئولیت، خودروی شما را تحویل گرفته و به جای شما به ارگان‌های مربوطه مراجعه کنند و خدمات مورد نیاز خودروی شما را انجام ‌دهند.

کارپرداز مجری تشریفات اداری و قانونی خودروی شماست. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها