کد خبر : 74095

اهمیت استفاده از ردیاب برای ویزیتورهای شرکت‌ها

اهمیت استفاده از ردیاب برای ویزیتورهای شرکت‌ها

کارمندان و ویزیتورهای برخی مشاغل و شرکت‌های بزرگ، مدام در حال کار کردن در بیرون از محیط شرکت هستند. یکی از وظایف مهم و ضروری برای کارفرمایان این شرکت‌ها، کنترل و تسلط بر کارمندان و ویزیتورهاست.

گاهی کارمندان برای انجام ماموریت‌های کاری از خودروهای شرکت استفاده می‌کنند. در چنین شرکت‌هایی، مشکلات مربوط به کنترل ماشین‌های شرکت هم به موارد قبلی اضافه می‌شود.

در این مرحله است که اهمیت استفاده از ردیاب برای ویزیتورهای شرکت‌ها مشخص می‌شود. در این شرایط، ردیاب جی‌ پی اس کمک بزرگی برای کارفرمایان خواهد بود.

در ادامه‌ این مقاله با ما همراه باشید تا مسئله اهمیت استفاده از ردیاب برای ویزیتورهای شرکت‌ها را به طور کامل بررسی کنیم.

 

استخدام نیروی کار جدید یا خرید ردیاب؟ کدام بهتر است؟

شرکت‌هایی که کارمندان‌شان به طور مداوم در حال رفت و آمد برای انجام وظایف کاری خود هستند، نیاز به کنترل افراد و ماشین‌ها دارند. در چنین شرایطی نیاز به نیروی کار بیشتری به وجود می‌آید. چرا که علاوه بر کارمندان اصلی، افرادی هم باید برای کنترل و نظارت روی کار کارمندان استخدام شوند. اما استخدام نیروی کار بیشتر برای کنترل کارمندان اصلی، منطقی و مقرون به صرفه نیست.

یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن نظارت صحیح، استفاده از ردیاب جی پی اس است که به دو طریق انجام می‌گردد. خرید جی پی اس شخصی برای افراد و نصب جی پی اس روی خودرو، دو روش اصولی برای کنتزل امور هستند.

مزایای استفاده از جی پی اس شخصی برای شرکت‌ها

هنگامی که کارمندان یک شرکت بدانند یک چی پی اس به همراه دارند و تحت کنترل مافوق خود هستند، عملکرد بهتری خواهند داشت. از طرفی مدیران شرکت همواره در جریان زمان انجام امور شرکت خواهند بود. در واقع استفاده از ردیاب اشخاص یک مزیت دو طرفه، هم برای شخص کارفرما و هم برای کارمند در حال انجام کار به شمار می‌آید. چراکه هم کارمند وظیفه خود را به درستی انجام می‌دهد و هم کارفرما از صحت انجام کار اطمینان پیدا می‌کند.

کارفرما هنگام استخدام کارمند در شرکت خود باید به فرد متقاضی اطلاع دهند که نظارت بر او از طریق جی پی اس انجام می‌شود. به عبارت دیگر، فرد باید بداند که هنگامی که به انجام کار مشغول است، تحت نظارت خواهد بود. به واسطه اطلاع از این موضوع، او هم هنگام اشتغال، حس مسئولیت بیشتری داشته و کار خود را با حساسیت بیشتری انجام می‌دهد.

اهمیت استفاده از ردیاب برای ویزیتورهای شرکت‌ها

بررسی عملکرد جی پی اس شخصی

جی پی اس یک وسیله بسیار کوچک است که به راحتی در جیب یا کیف افراد قرار می‌گیرد. معمولا این دستگاه به صورت روزانه شارژ شده و در طول روز شارژ خود را نگه می‌دارد. با اتصال این دستگاه به اینترنت، موقعیت مکانی شخص به همراه سرعت و جهت حرکت او روی نقشه نشان داده می‌شود. کارفرما توسط اپلیکیشن مربوط به ردیابی روی موبایل خود، می‌تواند به این اطلاعات دسترسی داشته باشد. کارفرما با دریافت و بررسی اطلاعات و گزارش‌های مربوط به کار کارمندان و بازاریاب‌ها، می‌تواند کارایی آن‌ها را مشاهده و باهم مقایسه کند.

چنانچه شما هم یکی از کارفرمایانی هستید که نیاز به نظارت بر کارمندان خود دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی، خرید و اطلاع از قیمت دستگاه جی پی اس به مراکز فروش ردیاب مراجعه کنید.

اهمیت استفاده از ردیاب برای ویزیتورهای شرکت‌ها

استفاده از ردیاب خودرو برای کارفرما چه مزیتی دارد؟

گاهی شرکت‌ها برای سهولت رفت و آمد کارمندان خود، ماشین‌هایی را در اختیار آن‌ها می‌گذارد. گاهی هم شرکت‌ها به صورت تخصصی در حوزه حمل و نقل فعالیت می‌کنند. یا حتی شرکت‌هایی برای انجام امور بازاریابی و تولید و پخش محصولات خود، ماشین‌هایی را در اختیار ویزیتورهایشان قرار می‌دهند. در چنین مواقعی، مدیران شرکت‌ها باید در جریان رفت و آمدهای کارکنان و انجام امور باشند. در این مرحله است که اهمیت استفاده از ردیاب برای ویزیتورهای شرکت‌ها خود را نشان می‌دهد.

توجه کنید که، ردیاب باید در قسمتی از خودرو نصب شود که علاوه بر مخفی بودن، جلوی نور مستقیم آفتاب و سایر شرایط محیطی قرار نگیرد. استفاده از ردیاب برای خودروهای شرکتی، مزایای فراوانی دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • راننده با اطلاع از وجود ردیاب، سرعت مجاز و سایر قوانین موجود را رعایت می‌کند.
  • در صورت سرقت خودرو، کارفرما به سرعت از این موضوع مطلع شده و به موقع جلوی ایجاد خسارت بیشتر را می‌گیرد.
  • کارمندان با توجه به ردیابی خودروها، تمام زمان خود را به کار اختصاص داده و از هدر دادن زمان خودداری خواهند کرد.
  • کارفرما می‌تواند از مسیرهای طی شده توسط کارمند در بازه‌های زمانی مختلف اطلاع پیدا کند.
  • برخی از دستگاه‌های ردیابی، قادر به محاسبه مصرف سوخت هستند. با استفاده از این قابلیت می‌توان مصرف سوخت را تا حد معینی کنترل کرد.
  • در صورت خراب شدن و بروز مشکلات فنی برای خودرو در طی مسیر، مالک از موقعیت مکانی دقیق خودرو خبر داشته و اقدام به برطرف کردن مشکل می‌کند.
  • کارمندان در صورت عدم اجازه‌ی مالک، نمی‌توانند برای امور شخصی از خودرو استفاده کنند و در این موارد حتما باید به کارفرما اطلاع دهند.

مزایای زیادی در استفاده از ردیاب خودرو وجود دارد که در این بخش تنها به مهم‌ترین آن‌ها اشاره کردیم.

جی پی اس خودرو، ارائه دهنده انواع ردیاب خودرو و جی پی اس آهنربایی و شخصی با قیمت مناسب

در این مقاله به اهمیت استفاده از ردیاب برای ویزیتورهای شرکت‌ها پرداختیم. تهیه دستگاه‌های جی پی اس هم برای اشخاص و هم برای خودرو‌ها خصوصیات مثبت فراوانی به دنبال دارد. به عنوان مثال، کارفرمایان در جریان تمام امور شرکت‌شان قرار گرفته و بازدهی و کارایی کارمندان نیز بیشتر می‌شود.

اگر شما هم بسته به نوع شغل خود نیاز به خرید انواع جی پی اس شخصی و یا ردیاب خودرو دارید، توصیه می‌کنیم حتما از وبسایت جی پی اس خودرو دیدن کنید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با کارشناسان این مجموعه با شماره تلفن88801325 -021 تماس حاصل نمایید. یا در ساعات غیر اداری با شماره همراه 09102220917 تماس گرفته و سوالات خود را با متخصصین این مجموعه درمیان بگذارید.

 

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها