کد خبر : 73829

اتوموبی ، مرجع خرید لوازم یدکی فوتون بدون واسطه

اتوموبی ، مرجع خرید لوازم یدکی فوتون بدون واسطه

استفاده از خودرو ها و وسایل نقلیه روز به روز در حال گسترش است. به طوریکه هرچه میگذرد تعداد و امکاناتی که دارند بیشتر می شود.

البته با توجه به گسترش جمعیت این امر کاملا طبیعی است، زیرا باید به قدری باشد تا بتواند پاسخگوی نیازهای مردم باشد.

یکی از زمینه هایی که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ولی توجه زیادی را به خود جلب نمی کند، وسیله های نقلیه حمل و جابجایی بار است. با توجه به اینکه شرکت های تولید کننده در اقصی نقاط جهان وجود دارند و با آنلاین شدن زندگی، تولیدات در هر زمینه ای به تمام نقاط دنیا ارسال می شوند، نیاز به وسیله های حمل بار بسیار بیشتر از قبل حس می شود. تولید کنندگان نیز از این فرصت استفاده کرده و محصولات باری خود را با کیفیت و امکانات هرچه بیشتر روانه بازار می کنند.

فوتون، نامی آشنا با قدمت بالا در تولیدات باربری

یکی از شرکت های خودروسازی که در زمینه طراحی و تولید کامیون های سنگین و نیمه سنگین فعالیت دارد، فوتون است. این شرکت چینی از سال 1996 تاسیس شده است و عمده فعالیت آن تولید کامیون و اتوبوس بوده است. با این حال، تعدادی وسیله نقلیه اسپرت نیز روانه بازار کرده است. همچنین یک بخش از این شرکت اقدام به تولید قطعات فوتون می کند که این امر موجب شده خریداران محصولات این شرکت از خرید قطعات متفرقه بی نیاز شوند. این شرکت از ابتدای تاسیس تابحال برای گسترش روابط خود با شرکت های متعددی همکاری کرد. به طور مثال با همکاری Cummins Inc در سال 2006 اقدام به تولید موتورهای دیزلی سبک با حجم 2.8و 3.8 لیتر کرد. در ادامه در سال 2009 همکاری مشترکی در جهت تولید باتری خودرو با Pulead Technology Industry شروع کرد. سپس در سال 2012 با Dimler-AG شروع به همکاری در زمینه فروش و خدمات جهانی کامیون های متوسط و سنگین فوتون کرد.

قطعات فوتون

اما کار فوتون به اینجا ختم نشد. پنج سال بعد در سال 2017 با همکاری شرکت Piaggio سرمایه گذاری مشترکی در زمینه تولید خودروهای تجاری سبک داشتند که محصول آنها روی شاسی فوتون تولید شده و به جز چین، در سراسر جهان به فروش رسید. یکی دیگر از اقداماتی که فوتون در جهت گسترش روابط بین الملل خود انجام داد، تاسیس نمایندگی در نقاط مختلف دنیا بود. تلاش فوتون بر این است که در تمامی قاره ها نمایندگی فعال داشته باشد تا بتوانید ارتباط بهتر و موثر تری برقرار کند. همچنین از این طریق پیگیری درخواست ها بسیار راحت تر انجام می شود.

قطعات فوتون را از کجا تهیه کنیم؟

تجربه زیادی که فوتون در زمینه تولیدات وسیله های نقلیه سنگین دارد باعث شده کیفیت آنها در بالاترین میزان خود باشد. از بین تمام تولیدات فوتون، تنها خودروهای ساوانا، تونلند و پیک آپ وارد ایران شدند که به علت دوام و استحکام بالایی که دارند، روز به روز بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. پیک آپ در واقع وانت باربری است که به منظور جایگزین ارزان تر برای تویوتا هایلوکس تولید شده است. ورود این خودروها به ایران باعث شده تا نیاز به لوازم یدکی فوتون نیز داخل احساس شود. همین امر موج تولید و واردات قطعات داخلی و لوازم یدکی فوتون به ایران را راه اندازی کرده است. به طوری که وارد کنندگان و فعالان در این زمینه اقدام به در دسترس قرار دادن تمامی قطعات فوتون کرده اند تا در صورت نیاز بتوان به راحتی آن را تهیه کرد.

لوازم یدکی فوتون

خرید لوازم یدکی فوتون به صورت آنلاین و حضوری انجام می شود. در واقع برای تهیه این قطعات نیاز نیست که حتما فروشگاه فیزیکی در نزدیکی شما وجود داشته باشد تا دسترسی به آنها برایتان میسر شود. شما می توانید با اتصال به اینترنت درخواست خرید خود را از فروشگاه های مربوطه ثبت کنید. با این شرایط، دیگر تفاوتی ندارد که در یک روستای دورافتاده زندگی می کنید و یا در یکی از شهرهای بزرگ با دسترسی بسیار بالا هستید. تنها امکان دسترسی به اینترنت شرایط خرید تمامی لوازم یدکی فوتون را برای شما فراهم می کند.

در نظر داشته باشید کهفوتون یکی از شرکت های تولید کننده خارجی است و قیمت قطعات آن بالطبع بیشتر از تولیدات داخلی است. آنچه قیمت این محصولات را تعیین می کند عواملی مانند

  • برند تولید کننده
  • کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تولید آنها
  • مدل ماشین و سال تولید آن

است. البته لازم به ذکر است به دلیل افزایش نیاز به این قطعات شرایط برای سودجویانی که همیشه با سواستفاده از نیاز جامعه سود کلان می کنند فراهم شده است. حتما دقت کنید که محصول خریده شده اصل باشد و ارزش ریالی آن به اندازه کیفیت تولید باشد. برای انجام این کار بهتر است که درخواست خود را از فروشگاه های آنلاین مطمئن ثبت کنید. در صورتیکه به صورت حضوری برای خرید مراجعه می کنید، از صداقت فروشنده اطمینان حاصل کنید.

اتوموبی مرجع مطمئن برای خرید لوازم جانبی و قطعات داخلی خودرو فوتون

اتوموبی یکی از نمایندگی های فعال در زمینه فروش لوازم و قطعات مرتبط با خودرو فوتون است.این شرکت با تکیه بر دانش و تجربه افراد آگاه و مهندسین به روز و همچنین پشتوانه شرکت بازرگانی نیک آئین در سال 98 فعالیت خود را شروع کرده است. هدف از ایجاد این مجموعه ایجاد شرایط مساعد و راحت برای خرید اینترنتی لوازم یدکی و قطعات داخلی خودرو است. اتوموبی تمامی قطعات برند فوتون را بدون واسطه به صورت مستقیم به خریداران عرضه می کند و به طبع این شرایط قیمت قطعات آن از دیگر فروشندگان لوازم یدکی فوتون پایین تر است. شما در هر نقطه از کشور می توانید وارد سایت اتوموبی شوید و قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنید و آن را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها