کد خبر : 68464

بهترین خودروهای اقتصادی بازار ایران + معرفی شرکت سایاخودرو

بهترین خودروهای اقتصادی بازار ایران + معرفی شرکت سایاخودرو

اوضاع اقتصادی بخش قابل توجهی از مردم کشور ما به‌گونه‌ای است که تنها از راه خرید اقساطی خودرو می‌توانند صاحب ماشین شوند.

تورم موجود در اقتصاد ما سبب شده است تا قدرت خرید مردم پایین بیاید و روز به روز از ارزش پول موجود کاسته شود.

در عین حال درآمدها رشد آنچنانی نداشته است و به قول معروف، دخل و خرج با هم همخوانی ندارد.

در چنین وضعیتی برای خریدهای مالی بزرگ مانند خرید باغ، زمین، مسکن و خودرو، ناگزیر باید به خرید اقساطی و شرایطی دل بست.

خرید اقساطی خودرو اگر از مراکز معتبر انجام شود، مزایای زیادی هم خواهد داشت‌. اما در این میان انتخاب خودروهای اقتصادی نیز یک تصمیم هوشمندانه است.

مزایای خرید اقساطی خودرو

 

با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا و دیگر خودروسازان داخلی، از مزایای بسیاری برخوردار خواهید شد که در ادامه به چند نمونه از آن می‌پردازیم:

  • قدرت خرید بیشتر

اگر شما قصد خرید نقدی خودرو داشته باشید، ناچار هستید تا به اندازه موجودی حسابتان، خودروی دلخواهتان را انتخاب کنید. اما خرید اقساطی، این فرصت را پیش روی شما می‌گذارد که روی تعداد بیشتری از خودروها فکر کنید و قدرت انتخاب خود را بالا ببرید.

  • انضباط مالی

با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا و ... ملزم می‌شوید که در زمان مشخص، مبالغ مشخصی را به عنوان قسط پرداخت کنید. این امر سبب می‌شود تا به انضباط مالی برسید، درآمدتان را مدیریت کنید و از خرج‌های بی‌رویه بپرهیزید.

  • پرهیز از صرف مخارج جانبی

انتخاب یک خودرو مدرن، شما را از پرداخت هزینه‌های جانبی برای تعمیر و نگهداری یک خودرو با سطح کیفی پایین‌تر معاف می‌کند.

  • سواری گرفتن از یک خودرو مدرن با حداقل سرمایه

اگر قرار باشد به صورت نقدی اقدام به خرید خودرو نمایید، نیاز است تا سال‌ها بی وقفه کار کنید و فقط پس‌انداز نمایید. شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا که از سوی مراکز متعدد ارائه می‌شود، این فرصت را در اختیار شما خواهد گذاشت که با حداقل سرمایه پشت فرمان خودرو محبوب خود بنشینید.

خودرو اقتصادی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین خودروهای اقتصادی بازار ایران + معرفی شرکت سایاخودرو

همان‌طور که پیشتر نیز گفته شد، خودروهای اقتصادی بهترین انتخاب برای خرید به شکل اقساطی هستند.

به طور خلاصه باید گفت خودرو اقتصادی، خودرویی است که خرج روی دست صاحبش نگذارد. یعنی ماشین باید از لحاظ توان فنی و کیفیت ساخت به گونه‌ای باشد که مکررا پای صاحب خود را به تعمیرگاه باز نکند و مصرف سوخت آن نیز بهینه باشد.

خودروهای اقتصادی استهلاک پایینی دارند و لوازم یدکی و قطعات آن‌ها نیز با قیمتی ارزان در بازار در دسترس است.

خرید اقساطی خودرو اقتصادی این فرصت را برای خریدار به‌وجود می‌آورد که با کمترین هزینه نگهداری و تعمیرات، صاحب یک خودرو مقرون به‌صرفه شود.

خودروهای اقتصادی در محدوده‌های قیمتی مناسبی نیز قرار دارند و در قالب طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا و دیگر تولیدکنندگان خودرو، عرضه می‌شوند.

البته با توجه به اینکه مدت‌هاست کارخانه‌های خودروساز ایرانی، فروش قسطی خودروهای خود را متوقف کرده‌اند، باید به دنبال یک مرکز جایگزین معتبر برای خرید خودرو قسطی بود.

در بین گزینه‌های متنوعی که برای فروش خودرو به چشم می‌خورند، سایا خودرو یک انتخاب مطمئن است.

شرایط سایا خودرو برای فروش اقساطی خودروهای اقتصادی

اگر قصد دارید برای خرید خودرو با کارشناسان سایا خودرو پشت میز معامله بنشینید، به شما این نوید را می‌دهیم که از دو امتیاز ویژه تحویل فوری خودرو و ثبت سند به نام خریدار پس از روال مراحل معمول اداری، برخوردار خواهید شد.

هم‌چنین نگران بازه زمانی پرداخت اقساط و مبلغ آن نیز نباشید. سایا خودرو شرایطی را فراهم کرده است که اقساط با توجه به توان مالی مشتری، تنظیم گردد تا کمترین فشار مالی را متحمل شوند.

شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا و دیگر خودروهای وطنی و وارداتی که از سوی سایا خودرو عرضه می‌شوند نیز با همین مزایا همراه است.

بهترین خودروهای اقتصادی بازار ایران

خودروهای اقتصادی بازار ایران عمدتا خودروهایی هستند که ظاهر و کابینی ساده دارند، سیستم آن‌ها دنده‌ای دستی است و از امکانات رفاهی خاصی هم برخوردار نیستند.

در واقع خودروساز تا جایی که بتواند از تجهیزات کمتری استفاده می‌کند تا قیمت تمام‌شده خودرو را کاهش دهد.

در ادامه به معرفی برخی از خودروهای اقتصادی ایرانی می‌پردازیم:

  • ۲۰۶ تیپ ۲

پژو ۲۰۶ از آن دسته خودروهای محبوبی است که علاوه بر اینکه ظاهر جذاب و چشم‌نوازی دارد، از توان فنی و ایمنی قابل قبولی برخوردار است. کیفیت ساخت ۲۰۶ در مقایسه با دیگر خودروهای تولید داخل در همان محدوده قیمتی، سبب شده است تا همواره کفه ترازو به نفع این شیر فرانسوی سنگینی کند.

مصرف سوخت پایین، استحکام بدنه، شتاب بالا، کابین ساده اما مطلوب، هزینه نگهداری پایین، خدمات پس از فروش گسترده، قطعات ک لوازم یدکی ارزان، بازار فروش خودرو دست دوم خوب و ظاهر جذاب از ۲۰۶ تیپ ۲ یک خودرو اقتصادی ساخته است که سال‌هاست، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای کسانی است که قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو را دارند.

امکان خرید اقساطی خودرو ۲۰۶ تیپ ۲ با شرایط عالی هم‌اینک از سوی سایا خودرو فراهم شده است.

  • سمند LX

سمند ال ایکس یکی از خوش قیمت‌ترین خودروهای داخلی است. خودرویی که اگرچه سال‌هاست در جاده‌های ایران طنازی می‌کند، اما هم‌چنان ظاهر آن زیباست و به هیچ عنوان توی ذوق نمی‌زند.

از طرفی سمند ال ایکس از آن خودروهای سخت جان است! به همین دلیل یکی از پرطرفدارترین خودروها برای کسانی است که قصد دارند در ناوگان تاکسیرانی، مسافربری خطی، آژانس‌های تلفنی و تاکسی‌های اینترنتی فعالیت کنند.

سمند ال ایکس، مصرف سوخت معقولی دارد و ایمنی آن نیز مطلوب است. به‌واسطه حضور چندین ساله سمند در جاده‌ها، تعمیرکاران با چم و خم آن آشنا هستند و هزینه تعمیر و نگهداری این خودرو نیز بسیار پایین است. با شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو که از سوی سایا خودرو ارائه می‌شود، می‌توانید این خودرو اقتصادی را از آن خود کنید.

جمع بندی

خرید خودرو به شکل اقساطی با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور ما یک راه‌حل منطقی برای ماشین‌دار شدن است. البته انتخاب یک خودرو اقتصادی، سبب می‌شود تا از هزینه‌های جانبی کم شود و فشار مالی مضاعفی به مشتری وارد نگردد.

در شرایطی که کارخانه‌های خودروساز فعلا طرحی برای فروش تولیدات خود در دستور کار ندارند، سایا خودرو به عنوان یک مرکز معتبر طرح فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا و دیگر تولیدکنندگان داخلی را با هدف ارائه محصولات اقتصادی ایرانی از سر گرفته است.

برای اطلاع از جزییات طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و نیز استعلام قیمت روز خودروهای اقتصادی با مراکز فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

بهترین خودروهای اقتصادی بازار ایران + معرفی شرکت سایاخودرو

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها