کد خبر : 67441

4 نکته مهم هنگام خرید لوازم یدکی خودرو

4 نکته مهم هنگام خرید لوازم یدکی خودرو

صرف‌نظر از اینکه زندگی ما با اینترنت چقدر آسان شده است، اما خرید لوازم یدکی خودرو هرگز نباید یک تصمیم عجولانه و بدون شناخت باشد زیرا می‌تواند منجر به هدررفتن پول، زمان و حتی خودروی ما شود؛ بنابراین، دانستن 4 نکته قبل از خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو هم کمک فراوانی به ما در هنگام خرید و پرداخت هزینه می‌کند و هم تأثیر بسزایی در عملکرد و طول عمر خودروی ما دارد.

تابه‌حال چند بار برایتان اتفاق افتاده و متوجه شده‌اید محصولی که خریداری کرده‌اید فاقد ویژگی‌های اصلی و مهم است؟ یا در محصولی که خریده‌اید نقص‌هایی مشاهده کرده‌اید؟ اگر اطلاعات بیشتری در خصوص محصول خریداری شده داشتید، می‌توانستید از این خرید اشتباه جلوگیری کنید؟ خوب، همهٔ ما حداقل برای یک‌بار این اتفاق برایمان افتاده است، به‌ویژه در خریدهای اینترنتی و آنلاین! یکی دیگر از صنایعی که با پیشرفت فروشگاه‌های اینترنتی و رشد خریدهای آنلاین عقب نماند و متحول شد، بورس لوازم یدکی خودرو بود. ما در اینجا قصد داریم شما را با 4 نکته اساسی و مهم که در هنگام خرید اینترنتی قطعات یدکی خودرو باید رعایت کنید، آشنا کنیم.

  1. فروشنده لوازم یدکی خودرو را بشناسید

نکته اول قبل از خرید قطعات یدکی خودرو، آشنایی با فروشندگان لوازم یدکی است. شما باید از تمامی اطلاعات و سوابق کاری فروشنده از جمله اعتبارنامه وی مطلع باشید. متأسفانه تعداد زیادی فروشنده غیرحرفه‌ای در بازار حضور دارند که تلاش می‌کنند شما را با قطعات یدکی دست‌دوم فریب دهند.

این اتفاق حتی در خرید آنلاین و تعداد زیادی از سایت‌های فروش اینترنتی نیز بیشتر و بیشتر است، زیرا نه‌تنها در این صنف بلکه به‌طورکلی در تجارت الکترونیک، تشخیص فروشندگان واقعی از جعلی بسیار دشوار خواهد بود؛ بنابراین اطمینان پیداکردن در خرید اینترنتی و فروشگاه‌های آنلاین از اهمیت بالایی برخوردار است.

از طرفی خرید قطعه یدکی از یک وب‌سایت کاربرپسند (مانند وب‌سایت https://www.almasparts.com/ ) که باعث صرفه جویی در وقت شما می‌شود، در مقایسه با خرید حضوری همان قطعه از یک شرکت معتبر و با سابقه، بسیار مهمتر و با ارزش تر است. در ضمن به یاد داشته باشید که یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو هرگز تا زمان ثبت سفارش، هیچ گونه جزئیات اضافی را از کاربر یا خریدار (حداقل تا مرحله مشخص کردن زمان و مکان تحویل) درخواست نمی کند.

اگر در این زمینه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید می‌توانید از طریق نظرات مشتریان یا خریداران سایت، فروشنده موردنظر را بررسی کنید یا از طریق شماره 02135078 با کارشناسان قطعات یدکی تماس بگیرید.

  1. قیمت قطعات یدکی را مقایسه کنید

اگر شما قصد خرید اینترنتی قطعه‌ای برای خودروی خود را دارید اما قیمت قطعات یدکی را نمی‌دانید، می‌توانید قیمت‌ها را به‌صورت آنلاین مقایسه کنید. سعی داشته باشید از تصمیم لحظه‌ای یا قرارگرفتن در معامله‌ای که قیمت آن معقولانه به نظر نمی‌رسد خودداری کنید.

یک روش کاربردی برای این مقایسه به شما پیشنهاد می‌کنیم. بهتر است زمانی را برای جستجو و گشت‌وگذار در چندین فروشگاه لوازم یدکی خودرو اختصاص دهید و علاوه بر اعتبار فروشنده، قیمت قطعه خاصی که به دنبال آن هستید را یادداشت کنید. همچنین مقایسه کنید که هر فروشنده برای همان قطعه خاص، چه خدمات دیگری را ارائه می‌دهد. برای مثال یکی از این ویژگی‌ها می‌تواند کارت گارانتی قطعه یدکی یا ضمانت بازگشت کالا باشد.

قانون دیگری که در خرید اینترنتی وجود دارد این است که به اولین گزینه‌ای که مواجه می‌شوید بسنده نکنید. برای مثال هنگام خرید لوازم یدکی توسان، تمامی قیمت‌های قطعات یدکی توسان را در بین فروشگاه‌های اینترنتی مقایسه کنید و حتی در مواردی اگر لازم است با فروشگاه موردنظر تماس بگیرید و اطلاعات دریافتی از کارشناسان را بسنجید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که بازار آنلاین این فرصت را به شما می‌دهد تا قیمت‌ها و خدمات فروش را بین محصولات یکسان مقایسه کنید.

خرید اینترنتی قطعات یدکی کیا و هیوندای الماس پارتز

  1. اصلی بودن لوازم یدکی را بررسی کنید

ضروری‌ترین موردی که قبل از خرید لوازم یدکی باید بررسی کنید اصل بودن قطعات است. بهترین راه برای تمایز بین قطعات اصلی و جعلی، اطلاعات قطعه است. برای مثال قصد خرید لوازم یدکی اسپورتیج را دارید و می خواهید قطعه‌ای برای خودروی اسپورتیج خود تهیه کنید. در این صورت باید جزئیات قطعه که شامل شماره فنی قطعه، مدل خودروی قابل استفاده، تولید کننده قطعه، بسته بندی قطعه، هولوگرام سازنده قطعه و دیگر اطلاعات سازگاری را داشته باشد.

همچنین در صورت مواجه شدن با تخفیف زیاد بر روی برخی قطعات، مراقب باشید. احتمال جعلی یا دست‌دوم بودن این قطعات وجود دارد، چراکه در بیشتر مواقع فقط فروشندگان قطعات دست‌دوم دست به چنین کاری می‌زنند و قطعات جعلی یا دست‌دوم را با تخفیف‌های ویژه و به نام قطعات اورجینال به فروش می‌رسانند.

  1. قطعه یدکی را با ضمانت‌نامه و کارت گارانتی خریداری کنید.

به‌هیچ‌وجه قطعه‌ای که بدون گارانتی و ضمانت بازگشت ارائه می‌شود خریداری نکنید زیرا در صورت خرابی قطعه نمی‌توانید آن را به فروشگاه مرجوع و قطعه جدید دریافت کنید. به همین دلیل برای جلوگیری از چنین شرایطی بهتر است فقط و فقط محصول ضمانت شده خریداری نمایید. همچنین اگر در حال خرید آنلاین قطعه یدکی از یک فروشگاه اینترنتی هستید، فراموش نکنید که شرایط بازگشت کالا و قوانین ضمانت قطعه را داشته باشد و آن را حتماً مطالعه کرده باشید.

نکته آخری که هنگام خرید قطعات یدکی باید به آن توجه داشته باشید این است که با دقت بررسی کنید آیا قطعات دارای دوره ضمانت یا تمدید گارانتی هستند یا خیر؟ در این صورت می‌توانید از اصل بودن قطعه مطمئن شوید و در بازه زمانی وعده‌داده‌شده درخواست تعویض قطعه یا تمدید ضمانت کنید.

  • سخن آخر:

این 4 نکته مهم در هنگام خرید لوازم یدکی خودرو، در واقع حاصل تجربیات یک دهه کارشناسان الماس پارت در بازار قطعات و لوازم یدکی خودرو بود که در زمان مراجعه مشتریان برای خرید قطعه موردنظر خود، با چنین چالش‌هایی روبرو می‌شدند؛ به همین دلیل متخصصین الماس پارت تصمیم گرفتند تا این تجربیات را در اختیار شما عزیزان قرار دهند و شما هم بتوانید خریدی مطمئن و اصولی را تجربه کنید. امیدواریم که این نکات برای شما هم مفید بوده باشد.

خرید اینترنتی قطعات یدکی کیا و هیوندای الماس پارتز

 

  • یک پیشنهاد ویژه به شما خریداران قطعات یدکی خودرو:

در بورس لوازم یدکی خودروهای خارجی، فروشگاهی وجود دارد که به‌صورت تخصصی در فروش قطعات و لوازم یدکی هیوندای و کیا فعالیت دارد. شرکت الماس پارت که بیش از یک دهه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای هیوندای فعالیت داشت، سرانجام با افتتاح مرکز پخش قطعات یدکی خودروهای هیوندای وارد بازار شد و فعالیت خود را به‌صورت تخصصی در این زمینه آغاز کرد. الماس پارت باتوجه‌به موفقیتی که در فروش خودروهای هیوندای کسب کرد و تجربه‌ای که متخصصان آن شرکت در این زمینه به دست آوردند، توانست اولین سرمایه خود یعنی مشتریانش را به دست بیاورد و رضایت آنان را جلب نماید.

در ادامه علاوه بر فروش قطعات یدکی هیوندای، فعالیت بسیار گسترده‌ای در زمینه تأمین صددرصدی قطعات خودروهای کیا انجام داد. با این حرکت توانست در روزهایی که برند کیا در بازار بورس قطعات خودرو کمیاب شده بود و تقاضای لوازم یدکی این برند در بازار حس می‌شد، جان تازه‌ای به بازار قطعات یدکی کیا موتورز در تهران و شهرستان‌ها ببخشد. همچنین این شرکت با آدرس اینترنتی almasparts.com، پایگاهی وسیع و همگام با علم روز دنیا ایجاد کرد تا مشکلاتی که ممکن است برای صاحبان خودروهای وارداتی به‌خصوص خودروهای هیوندای و کیا پیش بیاید را با ارائه راهکارهایی در خرید لوازم یدکی کیا و هیوندای حل نماید.

امروزه الماس پارت علاوه بر فعالیت در فضای اینترنت و سایت، در شبکه‌های اجتماعی مانند فعالیت در اینستاگرام، انتشار خبرهای داغ خودرو در توییتر و انتشار ویدئو معرفی خودروهای هیوندای و کیا در آپارات توانسته علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کند. همچنین فعالیت صفحه پینترست الماس پارت با انتشار تصاویر قطعات هیوندای و کیا اطلاعاتی را برای مخاطبین خود منتشر می‌کند.

  • ارتباط با الماس پارت:
  • فروشگاه تخصصی لوازم یدکی الماس پارت با بیش از یک دهه سابقه در بازار بورس لوازم یدکی خودروهای لوکس و خارجی
  • نمایندگی و مرکز پخش قطعات اورجینال و لوازم یدکی هیوندای و کیا در تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز
  • آدرس فروشگاه جهت خرید حضوری: تهران، چراغ برق، خیابان اکباتان، بین خیابان سعدی و ملت، پاساژ معصومی، طبقه اول، واحد 70
  • ارتباط با کارشناسان و متخصصین الماس پارت: 02135078
  • آدرس اینترنتی الماس پارت: almasparts.com

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها