کد خبر : 78544

ترفندهای شارژ سریع اینترنت مخابرات

 ترفندهای شارژ سریع اینترنت مخابرات

امروزه بسیاری از افرادی که از اینترنت مخابرات استفاده می‌کنند، می‌خواهند روش‌های سریع شارژ کردن و اطلاع یافتن از میزان بسته‌ی اینترنت را یاد بگیرند. به همین دلیل ما در این مطلب قرار است این روش‌ها را به شما آموزش دهیم.

در شارژ سریع اینترنت شما باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید و با برخی از مفاهیم مهم هم آشنا باشید. دیگر تا کنون همه‌ی ما به این درک رسیده‌ایم که اینترنت یک بخش جدا نشدنی از زندگی انسان است و هر چه پیشرفته‌تر باشد، می‌تواند بهتر به ما در کسب و کار و یا مصارف شخصی کمک کند. با ما در تک نت همراه باشید.

بهترین انواع اینترنت

پیش از این که بدانید چگونه و با استفاده از چه روش‌هایی می‌توان اینترنت مخابرات را شارژ کرد، توجه شما را به ‌شبکه‌های مختلف اینترنتی جلب می‌کنیم. اینترنت vdsl و اینترنت فیبر نوری و اینترنت adsl از جمله اینترنت‌های مخابرات هستند که امروزه توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند اما نوع دیگری از این اینترنت‌ها که به اینترنت tdlte معروف هستند، چندان شناخته نشده‌اند. به هر حال ما هم در ادامه به بررسی ویژگی‌های اینترنت سه نسل اصلی می‌پردازیم. فراموش نکنید که شما می‌توانید برای اتصال بهتر به اینترنت، از بهترین مودم جیبی که تک‌ نت به شما ارائه می‌کند، استفاده کنید.

اینترنت vdsl

اینترنت‌هایی که با نام اینترنت vdsl شناخته شده‌اند، اینترنت‌هایی هستند که به کابل و مشتقات این چنینی نیاز ندارند و بدون هر گونه اتصالاتی می‌توانند به شبکه‌های تلفن وصل شوند. این نوع از اینترنت‌ها نسبت به اینترنت adsl از سرعت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند یک گزینه‌ی بسیار مناسب برای انجام بازی‌های آنلاین و یا انجام فعالیت‌های کاری در بستر فضای مجازی به شمار بیایند. به همین دلیل لازم است که شما پیش از خرید بهترین مودم جیبی ابتدا پیشرفته‌ترین اینترنت‌ها را شناسایی کنید و سپس مودم خود را نیز بر اساس این نوع از اینترنت‌ها خریداری نمایید.

اینترنت adsl

بهترین مودم جیبی

نسل اول اینترنت‌های موجود در بازار، اینترنت‌های adsl هستند که در میان مشترکین مخابرات خانگی کاربرد زیادی دارند. شما با استفاده از این نوع از اینترنت‌ها می‌توانید به راحتی به خطوط و کابل‌های اینترنت جهانی متصل شوید اما این را هم بدانید که adsl یک نسل قدیمی از اینترنت‌های موجود در بازار است و نسبت به اینترنت نسل‌های بعد هم از سرعت کمتری برخوردار شده است. از این رو اگر قرار است که شما در بستر فضای مجازی به کسب و کار بپردازید و یا اگر می‌خواهید در این فضا به عنوان یک گیمر ماهر بدرخشید و به اینترنت‌ پرسرعت احتیاج دارید، بهتر است اینترنت tdlte را جایگزین این نوع از اینترنت‌ها کنید.

اینترنت فیبر نوری

پیشرفته‌ترین اینترنتی که در حال حاضر در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است و در کشور ما هم پوشش‌دهی بالایی دارد، اینترنت فیبر نوری است. این نسل از اینترنت‌ها پیشرفته‌ترین اینترنت‌ها هم به شمار می‌آیند و سرعت فوق‌العاده‌ای در انتقال اطلاعات دارند. فیبرهای نوری بر اساس کابل‌های فیبر نوری عمل می‌کنند و سرعت دانلود و آپلود آن‌ها هم بسیار بالا است. پس شما می‌توانید به عنوان بهترین نوع از اینترنت‌ها، فیبر نوری را به کار ببندید و از به کار گرفتن آن هم نهایت استفاده را از فضاهای مجازی آن هم با سرعت بالا، ببرید.

روش‌های شارژ کردن اینترنت مخابرات

حال که دانستیم که اینترنت‌های مخابرات چه ویژگی‌هایی دارند و چگونه می‌توانند در انتخاب بهترین مودم جیبی توسط کاربران مؤثر باشند، می خواهیم بدانیم که چطور 

می‌توان این اینترنت‌ها را شارژ کرد؛ به گونه ای که وقت زیادی از ما تلف نشود. در حال حاضر برای شارژ سریع اینترنت‌های مخابرات دو روش کلی تالیف شده است که هر کدام از این دو روش می‌توانند توسط کاربران به کار گرفته شوند. روش اول شارژ از طریق پنل کاربری است و روش دوم هم شارژ از طریق ورود به سامانه‌ی مخابراتی کشور است که در هر دوی این روش‌ها شما می‌توانید با صرفه جویی در وقت خود، در سریعترین حالت ممکن از اینترنت‌های مخابرات بهره بگیرید.

شارژ سریع

شاید تا کنون برای شما هم پیش آمده باشد که به شارژ سریع اینترنت مخابرات نیاز داشته باشید اما ندانید که چگونه باید این کار را انجام دهید. امروزه یکی از روش‌هایی که به شما کمک می‌کند که اینترنت خود را در سریعترین حالت ممکن شارژ کنید، شارژ از طریق سامانه ی مخابراتی به ادرس adsl.tci.ir  است. در این روش شما وارد این سامانه می‌شوید و سپس با وارد کردن شماره‌های تلفن و نام کاربری، وارد این سامانه شوید و بسته‌ی مورد نظر خود را خریداری کنید.

شارژ از طریق پنل کاربری

در روش دوم که متداول‌ترین روش برای شارژ کردن اینترنت مخابرات است، شما باید از طریق پنل‌های کاربری اقدام به شارژ سریع اینترنت کنید. در این روش آسان کافی است شما یوزر نیم و نام کاربری ورود به شبکه‌های مخابراتی خود را بدانید و سپس وارد سامانه‌ی مخابرات شوید. حال باید نام کاربری خود را بدون صفر ابتدای شماره تلفن در ردیف اول وارد کنید و سپس کد شهر خود را نیز در ردیف‌های مربوطه بنویسید. در مرحله‌ی بعد نام کاربری که ممکن است پیامکی در گوشی همراه شما باشد را وارد می‌کنید و کلید ثبت را می‌زنید. حال در صفحه‌ی باز شده بسته‌ی اینترنت خود را انتخاب کرده و کلید خرید را می‌‌فشارید. در این مرحله شما بسته‌ی اینترنت را خریداری کرده‌اید و می‌توانید آن را به کار ببندید. ناگفته نماند که تک نت ارائه دهنده بهترین مودم جیبی است و شما می‌توانید این مودم‌ها را با قیمتی بسیار مناسب و در جهت متصل شدن به پرسرعت‌ترین اینترنت مخابرات، به کار بگیرید.

چگونه حجم باقیمانده اینترنت مخابرات را مشاهده کنیم؟

برای این که متوجه شویم که اینترنت مخابرات ما چه حجمی دارد و یا چقدر از این اینترنت باقی مانده است، سه روش را در پیش رو داریم. اولین روش برای اطلاع از حجم این اینترنت این است که شما همانند روش‌های شارژ اینترنت، وارد پنل کاربری خود شوید و از این طریق اقدام به اطلاع پیدا کردن از حجم این بسته کنید. در روش بعد که آسان‌ترین روش هم هست، شما می‌توانید وارد سامانه‌ی مخابراتی کشور که در مطالب فوق از آن یاد شد، بشوید و با وارد کردن کدهای مختلف خیلی سریع به دریافت و استعلام گیری شارژ اینترنت خود کنید.

برای اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت مخابرات از طریق روش دوم شما هم می‌توانید با گوشی تلفن همراه و هم با سیستم‌های کامپیوتری وارد صفحات مربوطه شوید و از این اینترنت استعلام بگیرید، اما روش دیگری هم وجود دارد که در حال حاضر اغلب افراد ترجیح می‌دهند که با استفاده از این روش از میزان حجم باقیمانده‌ی بسته‌های اینترنت مخابراتی خود مطلع شوند و این روش هم روشی جز دانلود اپ مخابرات نیست. اگر شما بر روی سیستم عامل کامپیوتر و تلفن همراه خود از اپ‌های مخابراتی استفاده کنید، 

می‌توانید به راحتی اینترنت خود را مدیریت نمایید و از میزان حجم بسته‌ی خریداری شده، حجم بسته ی استفاده شده و همچنین میزان حجم باقیمانده ی بسته‌های اینترنت مخابرات مطلع شوید. برای این کار باید نام کاربری خود را در این اپ به ثبت برسانید و پس از ورود به آپ، اطلاعات بسته‌های خود را مشاهده نمایید.

حرف آخر

ما در مطالب فوق در مورد روش‌های شارژ اینترنت و روش‌های استعلام گیری از اینترنت‌های مخابرات با شما صحبت کردیم و بهترین اینترنت را نیز خدمت شما معرفی نمودیم. از این رو اگر احساس می‌کنید که باید بسته‌های اینترنتی جدیدی را برای مودم خود خریداری کنید و یا اگر دوست دارید که از میزان حجم این بسته‌ها باخبر شوید، می‌توانید از مطالب فوق بهره بگیرید. همچنین، خوب است بدانید که ما در تک نت بهترین مودم جیبی را با قیمتی عالی به شما می‌فروشیم. پس اگر تمایل به خرید این مودم‌ها دارید، می‌توانید سفارش خود را در همین صفحه قبل کنید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها