کد خبر : 68711

بازسازی استادانه فراری تستاروسا

بازسازی استادانه فراری تستاروسا

فراری Testarossa Restomod که خودرویی از دهه ۱۹۸۰ است، با ۲۰۱ اسب بخار قدرت، کاملا مدرن شد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سوئیسی Officine Fioravanti به تازگی اقدام به ایجاد تغییراتی روی فراری Testarossa restomod کرده است و اکنون عکس‌هایی از این سوپراسپرت منتشر کرده است.

Fioravanti موتور ۴.۴ لیتری Testarossa را حفظ کرده است. در حال حاضر این سوپراسپرت ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۹۹ نیوتن مترگشتاور دارد. در نسخه اصلی، خروجی استاندارد در اروپا ۳۸۵ اسب بخار و ۴۹۰ نیوتن متر گشتاور است. اما با اینحال تغییراتی که این کارخانه خودروسازی انجام داده است، کاملا مشخص نیست.

با این تعداد نیرویی که اکنون این سوپراسپرت دارد، حداکثر سرعت ۳۲۴ کیلومتر در ساعت است. در ابتدا نهایت سرعت Testarossa حدود ۲۹۰ کیلومتر در ساعت بود و سپس آن را افزایش داد. البته ناگفته نماند فراری فقط قدرت این سوپر اسپرت را تغییر نداده و تغییرات اضافه دیگری نیز داشته است، به طور مثال اکنون دارای ترمز‌های ضد قفل و کنترل کشش است.

نمای بیرونی این سوپر اسپرت نسبت به قبل تغییر نکرده و همان نمای اصلی را داراست. قابل توجه‌ترین تغییر این است که چرخ‌های اصلی ۱۶ اینچی اکنون به ۱۷ اینچ در جلو و ۱۸ اینچ در عقب تغییر کرده است. در حالی که در اصل از چرخ‌های ۱۶ اینچی استفاده می‌شد، Fioravanti Testarossa دارای چرخ‌های ۱۷ اینچی در جلو و قطعات ۱۸ اینچی در عقب است. این شرکت لاستیک‌های مسابقه‌ای را برای آن‌ها مناسب می‌کند.

با وجود این ارتقاء، این شرکت می‌تواند ۱۳۰ کیلوگرم از وزن فراری کلاسیک بکاهد. ظاهراً این شرکت موارد دیگری را تغییر داده است تا بتواند وزن این خودرو را کم کند. اگر بخواهیم از فضای داخلی بگوییم به جرات می‌توان گفت که اکنون در داخل، این خودرو از شر قطعات پلاستیکی خلاص شده و قطعات آلومینیومی جایگزین آن‌ها شده است.

استریو اکنون از Apple CarPlay پشتیبانی می‌کند. Fioravanti تلفن اصلی را حفظ می‌کند، اما آن را برای استفاده از بلوتوث تغییر می‌دهد تا فرد همچنان بتواند تماس برقرار کند. به نظر می‌رسد Restomod Fioravanti Testarossa ترکیبی کامل از ظاهر کلاسیک و امکانات مدرن را ارائه می‌دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها