کد خبر : 59466

حراج شلبی کبرا با پوشش طلایی

حراج شلبی کبرا با پوشش طلایی

این کبری 427 مدل 1965 زیر درپوش موتور خود یک تپنده 8.4 لیتری 8 سیلندر با 650 اسب بخار خروجی دارد که توسط بخش پیشرانه کمپانی کرول شلبی توسعه یافته است. این مجموعه با جعبه دنده 5 سرعته دستی هماهنگ شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران- مدتی قبل درباره حراج یک دستگاه شلبی کبری و رکورد قیمت باورنکردنی 13.75 میلیون دلاری آن نوشتیم . همانطور که اشاره شد؛ شلبی 427 کبری  در صنعت خودروی آمریکا به عنوان یک شاخص مطرح است. نام  کارول شلبی  افسانه ای نیز همراه این محصول خاص شد تا همه چیز برای آن جاودانه شود.

هم اکنون یک شلبی کبری متفاوت دیگر برای ورود به حراج در نظر گرفته شده که توسط کمپانیKirkham Motorsports  واقع در یوتا(آمریکا) بروزرسانی شده است. اولین چیزی که در رابطه با این خودرو جلب نظر می کند، بدنه برنزی آن است که حجمی از فلز بدون پوشش که ساعت ها توسط استادکاران پولیش شده است را پیش روی مخاطب قرار می دهد.

این کبری 427 مدل 1965 زیر درپوش موتور خود یک تپنده 8.4  لیتری 8 سیلندر با 650 اسب بخار خروجی دارد که توسط بخش پیشرانه کمپانی کرول شلبی توسعه یافته است. این مجموعه با جعبه دنده 5 سرعته دستی هماهنگ شده است.

سیستم اگزوز تمام استیل، رول بار کروم، رینگ های کلاسیک و بسیاری از جزئیات دیگر در بدنه می تواند مدتی طولانی مخاطب را درگیر خود کند.

قیمت پایه حراج 475 هزار دلار اعلام شده است.

 
 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها