کد خبر : 5874

سلبریتی های واقعی و کلکسیون خودروهای درست حسابی + تصاویر

سلبریتی های واقعی و کلکسیون خودروهای درست حسابی + تصاویر

در دنیای هنرمندان و اشخاص سرشناس، علاقه به خودرو بسیار شایع است. با این حال بیشتر این اشخاص گرایش به خودروهای پر زرق‌وبرق مدرن دارند و لوکس‌سواری را به سوار شدن به خودروهای خاص کلاسیکی که ممکن است نگهداری از آن‌ها دردسرساز باشد، ترجیح می‌دهند.

به گزارش خودروتک، خصوصاً این که ارزش مادی خودروهای کلاسیک نیز به طور فزاینده‌ای در حال افزایش است و حتی بسیاری از این افراد سرشناس ممکن است توان خرید کلکسیونی بزرگ از خودروهای اینچنینی را نداشته باشند.

آدام کارولا

شهرت اصلی کلکسیون این کمدین، مدیون مجموعه قابل احترامی است که از خودروهای مسابقه‌ای گردآوری کرده. یکی از تنها دو نمونه داتسون 510 تیم BRE در کنار تعدادی از خودروهای مسابقه‌ای پل نیومن و حتی یک کامیون هینو تیم BRE تنها بخشی از کلکسیون سی تایی خودروهای ارزشمند او هستند.

تیم آلن

این بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی، مجموعه‌ای از خودروهای کلاسیک ایتالیایی، آلمانی و آمریکایی را کنار هم جمع کرده است. با این حال شاید نکته قابل توجه کلکسیون او، تعداد زیاد فوردهایی باشد که در این مجموعه دیده می‌شوند. شاید خاص‌ترین خودروهای این مجموعه، فورد RS200 و کامارو COPO مدل 1968 باشند.

ریچارد هموند

مجری سابق برنامه تاپ‌گیر که این روزها مشغول تهیه برنامه گرندتور است، مجموعه‌ای از خودروهای اروپایی و آمریکایی جمع‌آوری کرده که شاید تعداد پورشه و لندرورهای او بیشتر جلب توجه کند. علاوه‌براین، اپل کادت 1963 مشهور برنامه تاپ‌گیر (اولیور)، جگوار ای تایپ و بنتلی S1 نیز در این مجموعه دیده می‌شوند.

اریک کلپتون

یکی از برترین گیتاریست‌های تاریخ، مجموعه‌ای از خاص‌ترین محصولات تاریخ فراری نیز دارد که در این بین شاید حاشیه‌سازترین نمونه، مدل SPC-12 EC باشد که چندی پیش به طور سفارشی و اختصاصی برای او با الهام از فراری باکسر ساخته شد. فراری‌های خاصی مثل دیتونا، 275، 512 باکسر و همچنین F40 نیز در کلکسیون او جا خوش کرده‌اند.

هاوارد دانلد

خواننده مشهور بریتانیایی به طور مرموزی تعدادی از خاص‌ترین خودروهای کلاسیک مسابقه‌ای و عادی را گردآوری کرده که در این بین شاید پورشه 911 و فراری F40 از همه قابل توجه‌تر باشند. علاوه‌براین باید به مدل‌های مسابقه‌ای فورد کورتینا، پورشه 356 و آستین A35 نیز اشاره کرد.

نیک میسون

کم حاشیه‌ترین عضو گروه پینک فلوید، یکی از برترین کلکسیون‌های خودروهای کلاسیک مسابقه‌ای و جاده‌ای را در اختیار دارد که تعداد آن‌ها به بیش از 300 دستگاه می‌رسد. بدون شک فراری 250GTO ارزشمندترین خودرو مجموعه اوست. جالب این که او هنوز هم آستین 7 ای که در جوانی خریده را در مجموعه‌اش نگه داشته است!

یکی از بزرگترین کلکسیون‌های مملو از پورشه در اختیار این کمدین و بازیگر تواناست. از بین 150 خودروی مجموعه او، 50 دستگاه پورشه هستند که در کنار خودروهایی مثل لامبورگینی میورا و فیات 500 قرار گرفته‌اند. او در سال 2016 تعداد 17 دستگاه از خودروهایش را به قیمت کلی 22 میلیون دلار فروخت!

رالف لورن

یکی از مشهورترین طراحان عرصه مد، صاحب یکی از ارزشمندترین کلکسیون‌های جهان است که بسیاری از خودروهای آن در جهان زبانزد خاص و عام هستند. خودروهایی مثل مرسدس‌بنز گالوینگ، جگوار دی تایپ، بوگاتی آتلانتیک، فراری 250 تستاروسا، آلفارومئو 8C و مک‌لارن F1 تنها بخشی از مجموعه 70 تایی آقای مد هستند.

جی کی

خواننده و عضو اصلی گروه جامیروکای، کلکسیونی پرزرق‌وبرق از خودروهای کلاسیک جذابی دارد که برخی با نام او گره خورده‌اند. از فراری 330 استیشن (شوتینگ‌بریک) او گرفته تا ب‌ام‌و 2002 توربو و مازراتی A6 GCS. تعداد کمی از 100 خودروی کلکسیون او در برنامه تاپ‌گیر نیز حضوری کوتاه داشته‌اند.

جی لنو

حسن ختام لیست ما، قطعاً بزرگترین کلکسیون شناخته شده از خودروهای کلاسیک جذاب را دارد. این مجری و کمدین مشهور، بیش از 150 دستگاه خودرو و 90 موتورسیکلت را از دهه نود میلادی جمع‌آوری کرده که در این بین باید به کرایسلر توربین، بوگاتی آتلانتیک، لامبورگینی کونتاش و جگوار ای تایپ اشاره کرد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها