کد خبر : 57662

بازسازی دیوانه وار تویوتا لندکروز FJ44

بازسازی دیوانه وار تویوتا لندکروز FJ44

آیکون 4x4 یک SUV جدید از تویوتا لندکروزر بسیار قدیمی ساخته است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در اوایل این ماه  شرکت تویوتا یک ویدئو از خودروی Toyota Land Cruiser FJ44 منتشر و نظرهای بسیاری را به خود جلب کرد و حدود ۷۸۰ هزار بازدید داشت.

در آن زمان کسی نظری راجع به انتشار این ویدئو نداشت و همه گمان می‌کردند که برای تجدید خاطره و بر انگیختن حس نوستالژی این ویدئو منتشر شده است. تا اینکه شرکت تویوتا اعلام کرد که قصد دارد تولید این خودروی قدیمی و خاطره ساز را دوباره شروع کند. در این راستا شرکت تویوتا تمام جزئیات مهم این ماشین را ارائه داد.

این یک پروژه‌ای است که توسط آیکون 4x4، متخصص آفرود ساخته شده و روح تازه‌ای را در تمام شیوه‌های حمل و نقل قدیمی می‌دمد. جدیدترین نسخه اضافه شده به سری Old School Edition این Eucalyptus Green FJ44 است که بر روی بدنه‌ای محکم ساخته می‌شود و جنس آن از آلومینیوم با روکش پودر است.

تولید مجدد خودروهای Land Cruiser FJ44 توسط تویوتا

برخی از مشخصات خودرو Land Cruiser FJ44

هنگامی که برای اولین بار اخباری در مورد Land Cruiser بازسازی شده منتشر شد، از جزئیات آن چیزی منتشر نشده بود. آیکون 4x4 نزدیک به تصورات و حدسیات بود. این خودرو دارای یک موتور ۶/۲ لیتری V8 تزریق سوخت با منبع تغذیه GM خوب با قدرت ۴۳۰ اسب بخار (۳۲۱کیلووات) و ۴۵۰ پوند فوت (۶۱۰ نیوتن متر) گشتاور است. این موتور به یک گیربکس دستی پنج سرعته Aisin Warner AX15 و یک جعبه انتقال دو سرعته Atlas II متصل می شود.

تولید مجدد خودروهای Land Cruiser FJ44 توسط تویوتا

هر چند این موارد تنها تغییرات عملکردی نیست. به عنوان مثال این آفرودر حالا سوار بر سیستم تعلیق اسپرت Fox Racing coil-over شده و روی چرخ‌های ۱۸ اینچی با لاستیک‌های 285/65 BF Goodrich محرکت می‌کند. شرکت Icon 4x4 می‌گوید، به دنبال همه این تغییرات، خودرو قدیمی مدل ۱۹۷۲ آن بسیار بهتر از این وسیله جدید عمل می‌کند.

تولید مجدد خودروهای Land Cruiser FJ44 توسط تویوتا

در داخل کابین این خودرو یک سیستم ناوبری پیشرفته با قابلیت اتصال بلوتوث، دوربین عکاسی، اپل کارپلی و بلندگوهای کانونی K2 وجود دارد. در پشت چهار صندلی چرمی و یک جفت صندلی پرشی وجود دارد. سقف توسط یک روکش نرم بوم خاکستری عایق بندی شده هفت لایه، پوشانده شده است. قیمت شروع خودروIcon 4x4 Land Cruiser FJ44 ، به میزان ۲۳۷ هزار دلار برآورد شده‌است.

تولید مجدد خودروهای Land Cruiser FJ44 توسط تویوتا

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها